Höstrusk...

...vi kör på med ett nytt kort idag med!
 Ännu ett härligt Skogstokigt motiv och textcirkel, passande för årstiden och det är väl så här man känner sig just nu..vill helst kura under en filt!! ;-)
Fönstret skar jag ut "fritt" med min skärmaskin.
Motivet är målat med copics. 




Idag blir det ännu ett Grattis då vännerna M&Z fått en efterlängtad lillebror!!
Härligt..och då blir det till att göra ett bebiskort..väntar bara på ett namn! ;-)

Veckan rusar på och höjdpunkten denna vecka är att vi får besök av Fia (tidigare anställd hos mig)..med sambo och det är just nu det enda barnen pratar om..ska bli kul att träffas då de bor i annan stad och spännande blir också att se Fias "bebis-mage"..

Men först ska vi avverka en torsdag..

Tack för titten!!

Kram Lena

Kommentarer

Evas Pyssel sa…
Du målar så otroligt fint med de nya pennorna !!! Min lilla uppgift är klar, får du på söndag. Roligt med efterlängtat besök. Ha en bra dag !! Kram mamsen
Hej Lena!
Såååå mysigt höstkort du gjort, me like:)) Du målar sååååå fint med de nya pennorna:) Ja nu vill man verkligen kura ihop sig under en filt:) Här har det regnat nästan hela dagen:(

Må så gott
Kramizar Marie
Fia sa…
Ååå ja det ska bli så kul att ses! Även jag ser fram mot det (Björnen med såklart). Magen hänger med, ganska svår att undvika... Kram och ses snart!
Jasmine sa…
Jag gillar dina kort. Du är duktig. :)
Kram