Bröllopstårta..

Hej...

Här duggar inte inläggen tätt..
Vet inte var dagarna och tiden tar vägen.
Denna vecka har jag varit i Stockholm en dag med jobbet, attans vad tidigt jag fick gå upp, 03.30.
Det var sådär kul kan jag meddela, som tur är händer det inte så ofta. 
På måndag åker jag till Jönköping en sväng..

Tyvärr blir det inte så mycket pyssel just nu..det blir liksom inte av. Men har en beställning som väntar så det får bli en stund i pysselhörnan senare.

Idag ska jag visa ett kort som jag gjorde på scrapträffen förra lördagen. 
För ett tag sedan såg jag att Petra/Paradise gjort ett sånt här och jag blev sugen att prova.
En bröllopstårta..


Dekorerad med blomma och små pärlor från PY Hobby.



Önskar er nu en härlig lördagskväll!!!

Kram Lena

Kommentarer

Iffa ...... sa…
Det där var ju en jättekul och fin variant på en tårta! .
Du har verkligen visat så stilrena och snygga kort de sista inläggen!!!
Oj, ja det var tidigt att gå upp.....tur vi har helg emellanåt =)
Här blir det inte heller låga stunder vid pysselbordet....men skall försöka få igång några projekt som behöver bli klara framöver här oxå.
Kram!