Bröllopsgästbok och fotboll på hög nivå..


Heeej...

Vad säger ni..dags att ta tag i bloggandet?!!!
Nu när semestern är slut och allt är någorlunda som vanligt kanske man kan sätta igång att pyssla igen..har nog aldrig scrappat så lite under någon sommar..men det kan ju bara betyda att vi har haft annat kul för oss :-) Och bra väder...
MEN jag är laddad för nya tag..

I bildbanken finns ett av sommarens alster, en bröllopsgästbok jag fick beställning på..

Temat var lila, vitt och guld, romantiskt..och blingigt..

..och då blev det så här!!


Mycket av papprena kommer från Maja design.




Jag tog fram de allra blingigaste kunskaper jag hade och jag är nöjd med resultatet!
OCH det viktigaste av allt, beställaren blev jättenöjd!!

Insidan av boken med brudparets namn och datum utstansat i alfabetet Maddie Anne..kanterna är inramade av vitt silkesband.


Första sidan med bild på brudparet..(något dold då jag ej visar mina beställare på bild)


Insidan med de texter jag brukar använda i mina gästböcker och även en ruta där bild på gäst/er som skrivit på just den sidan.


Nu till lite fotboll..

Elisia fick ju en biljett till matchen mellan AIK-Manchester United då MU är hennes "favvolag", på köpet blev det då en resa till huvudstaden och Friends Arena..
Jag var inte med utan det blev en pappa-dotter-resa och de kom hem båda två såååå nöjda!
Den lilla tösen sprudlade av glädje och bubblade om allt de varit med om..

Här har vi henne utanför Friends som tydligen var väääldigt stor..


Manchester-tjej..



Matchen slutade 1-1 vilket var sådär poppis men hon har i alla fall sett dem!!!
Vilken upplevelse..vad blir det i fotbollsväg av denna tös??

-----------------------


Första jobbveckan avklarad och det var väl egentligen första dagen som var värst..sedan kom energin dag för dag..sedan kan jag väl inte sticka under stolen med att det var väldans skönt att gå hem i em..en härlig helg framför oss!!

Imorgon väntar serietopmöte i fotbollen, vi (som 2:a) möter Lindsdal (som 1:a)..kan det bli mer spännande?!!
Vi spelade vår första seriematch förra helgen efter sommaruppehållet och vann med 6-0..
I sommar har vi även tillbringat 4 dagar med våra fotbollstjejer i Vimmerby..mer om det en annan dag..

Det får bli allt för idag!!

Kram på er!!

//Lena

Kommentarer

Petra Maria sa…
Toksnygg gästbok :)

Tack för gratulationen. Hade en underbar dag med nära och kära.

Skogstokiga bamsekramar
Petra