Nytt uppdrag!!

Hej på er!!

Idag kan jag stolt meddela att jag fått det ärofyllda uppdraget att designa kort med motiv från 
Det ska bli fantastiskt kul och jag hoppas kunna bjuda mina besökare här och på TPS-bloggen på lite inspiration med de härliga motiven!!

Hello there!

Today, I can proudly announce that I have received the prestigious assignment to design cards with designs from
It will be great fun and I hope to offer my visitors here and at the TPS blog on a bit of inspiration with the beautiful motifs!


Motiven är digitala och när man köper ett motiv får man dels ett svartvitt exemplar att måla själv, ett förmålat exemplar och en tillhörande bakgrund!
Du hittar TPS shop HÄR!!
Skynda in och kolla allt fint där finns!!
Och ta gärna en titt på de övriga DT-medlemmarnas bloggar, där finns mycket fint att se!!
Så fort jag hinner kommer jag lägga upp länkar till dem här i bloggen.

Jag kan inte annat än tacka Veronica, Pedro, Marie och Shirley på TPS så mycket för denna chans.. :-)

Nu är det väl dags att börja pyssla..har massor att göra!!

Kram på er!!

//Lena

The designs are digital and when buying a motive to get both a black and white copy of painting itself, a primed copy and an associated light!
Find TPS shop HERE!
Hurry in and check everything nice there are!
And take a look at the other DT members' blogs, there is lots to see!
As soon as I have time I will post links to them here in the blog.

I can not but thank Veronica, Pedro, Marie and Shirley of the TPS so much for this chance .. :-)

Now it is time to start tweaking .. have lots to do!

Hugs to you!

/ / Lena

Kommentarer

Pillan sa…
Stort grattis till ditt DT-uppdrag! Du är så duktig :-)
Kram
Anneli sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Evas Pyssel sa…
Jättemycket grattis !! Det kommer att bli toppen för dig. Motiven är härliga tycker jag och du målar ju såååå fint.Ska bli spännande att följa detta.Lycka till !!
Kram ma
Petra Maria sa…
Men vad kul Lena!
Väntar med spänning på vad du ska hitta på :O)

Skogstokiga bamsekramar
från mig
Cards By MI sa…
Grattis! Härligt att ha dig mé!
Kram
Marie
Anna sa…
Stort grattis!! Ska bli spännande att se vad mycket fint du kommer skapa för dem.

Kram Anna
Anneli sa…

Ett stort GRATTIS till DT-uppdrag .. så roligt du är ju sååååå duktigt på färgläggning !!

Vore roligt om du ville var med i julkortstävlingen jag har min blogg. I potten ligger 3st presentkort till PY Hobby butiken. 1:a 300kr, 2:a 200kr, 3:e 100kr …Tävlingen pågår hela september, välkommen till min blogg läsa mer om …Kraaaaam Anneli
Congratulations Lena I will look forward to working with you! Susan x
Hej Lena!
Stort Grattis Lena till ditt DT-uppdrag:)) Ska bli så spännande att följa detta:)) Du färglägger ju sååååå himla läckert:))

Må så gott
Kramizar Marie
Iffa ...... sa…
Grattis!!!!!!!!
kram Iffa