Skogstokigt dopkort!!

Hej på er!!

Tänkte visa er ett nytt kort så här på söndagseftermiddagen..
Det är ett Skogstokigt DT-alster.
Ett dopkort är alltid bra att ha i lådan, både text, små fötter och motiv från Skogstokiga.
Papper från Panduro.

Hello there!

Thought show you a new card, so here on Sunday afternoon ..
It's a Skogstokiga DT creation.
A Baptism Card is always good to have in the card box, both the text, small feet and designs from Skogstokiga.
Paper from Panduro.




I fredags befann jag mig ju på Öland för att sälja kort under Ölands Skördefest.
Vi hade jättetrevligt och blev av med lite utav våra kort.
Tack Anneli för en mysig fredag.. :-)

Igår lördag blev det årets sista fotbollsmatch med tjejerna och vi avslutade med en hejdundrande vinst, 
9-0..
Serien är nu slut och våra duktiga tjejer slutar 2:a i serien.
Tjejerna är helt fantastiska och det är inte utan att det är lite sorgligt att matcherna är slut..men vi fortsätter  ju träna såklart.
Vi tränare blev glatt överraskade med varsin presentkorg och varsin guldmedalj som det stod "Du är BÄST" på..var man inte blödig innan så fick jag hålla tillbaka tåren där..*rörd*

Idag har jag städat undan lite på balkongen, tomatplantorna såg lite vissna ut och vissa åkte ner helt medan de som har en del tomater kvar blev av med alla blad så tomaterna får all sol och förhoppningsvis mognar på så sätt..
Sedan blev det lite nytt i balkonglådorna..i höstens tecken..ljung och dekorationskål.

Nu är det söndagsmys som gäller..

Hoppas ni haft en härlig helg!!

Kram Lena

Last Friday I was on the island of Öland to sell cards during Ölands Harvest.
We had really nice and got rid of a bit out of our cards.
Thank you Anneli for a cozy Friday .. :-)

Yesterday, Saturday, it was the last football game with the girls and we ended with a tremendous profit,
9-0 ..
The series is now completed and our talented girls ending 2nd in the series.
The girls are absolutely amazing and it is not without it's a bit sad that the games are out .. but we continue the training course.
We coaches were pleasantly surprised each with a gift basket and respective gold medal that said "You are the Best" on .. was not touched before I got to hold back the tear there ..

Today I tidied away a little on the balcony, the tomato plants looked a little withered out and some went down completely, while those who have some tomatoes left got rid of all the leaves so the tomatoes get all the sun and hopefully matures so ..
Then there was little new in the balcony boxes .. in autumn characters .. blah heather.

Now it's a lovely Sunday evening that apply ..

Hope you had a lovely weekend!

Hug Lena

Kommentarer

Hej Lena!
Men så gulligt dopkort:)) Jag har den stämpeln också, den är ju sä söt:)) De små fötterna gillade jag också:))
Kul för tjejerna att de vann sista matchen:))

Idag har jag också planterat lite ljung, kål, kråkbär och tallris:))
Jag har förberett lite inför vintern. Än så blommar mina blommor under fönstrena, men snart så slår väl frosten till. Då byter jag bara lådorna, smart va;))

Hoppas dina tomater hinner mogna:))

Ha en fin vecka och hälsa familjen
Kramizar Marie