Vacker höst!!

Go kväll..

Då var det söndagskväll igen..helgen har rusat iväg i väldig fart och en ny vecka väntar...
Hoppas den blir aningen mindre stimmig jobbmässigt än den förra..men så är det ibland!
Till helgen är det dags för Skördefest på Öland och korttillverkningen är i full gång..

Detta kort har jag gjort i helgen och det är ett av de senaste digitala motiven från The Paper Shelter.
Helt ljuvlig i mina ögon och var tvungen att måla den nästan omgående..
Textstämpeln kommer från Bildmålarna.
Jag har målat med copics.

Good evening ..

Then it was Sunday evening again .. the weekend has rushed off in great speed and a new week awaits ...
Hope it becomes slightly less high-spirited job wise than the last one .. but it is sometimes!
This weekend it's time for the harvest festival on Öland and card production is in full swing ..

This card I made this weekend and it is one of the latest digital motifs from The Paper Shelter.
Absolutely lovely in my eyes and had to paint it almost immediately ..
Text stamp from Bildmalarna.
I`ve painted with copics.




Pågående utmaning på The Paper Shelter-utmaningsbloggen hittar du HÄR!!
Titta gärna in och inspireras av det fina som visas där och tveka inte att medverka!!
Snart är det dags för mitt första officiella uppdrag men jag kommer visa lite alster emellan mina uppdrag.

Det får bli allt för idag.

Kram till er!!

Lena

Ongoing challenge at The Paper Shelter Challenge blog can be found HERE!
Please have a look and be inspired by the beauty that is there and do not hesitate to participate!
Soon it's time for my first official assignment, but I will show some works in between my assignments.

It may be all for today.

Hugs to you!

Lena

Kommentarer

Pat K sa…
Stunning card Lena and your colouring is absolutely gorgeous.
hugs, Pat K xx
Cathrin sa…
Hej!! Åh.......vilket fantastiskt fint höstkort......gillar massor:-) Stämpel eller digital?? Vad har du färglagt med? Den skulle jag verkligen vilja ha, föll liksom pladask, eller om jag halkade bland löven kanske;-) Kram Cathrin
Eva Gro sa…
Så herlig kort! Supert fargelagt, og det stempelet er bare nydelig!

Klem
Hej Lena!
Såååå vackert höstkort, me like:))
Du gör såååå vackra CAS kort:) Tycker det är jättesvårt att göra sådana. Den digisen var ju så söt och som vanligt underbart fint färglagt:)) Du är så duktig:))
De kommer att sälja som "smör" på Öland i helgen, Lycka till:))))

Må så gott
Kramizar Marie
Gail sa…
Lena, this is beautiful! Your coloring is totally fabulous! The image is so cute but your colors are what makes this outstanding! Beautiful card!!! --Gail
Jasmine sa…
Du gör så väldigt fina kort!
Kram