Höstkort, storm och gröna hjärtan..

Halloj..
Hej vad det blåser!!
Rutorna skakar och det är inte annat än liiiite läskigt..
Något orolig för morgondagen..tar man sig till jobbet? 

Denna vecka är det höstlov och idag har vi varit lediga allihop..så skönt, en riktigt slappardag!

Jag är något slö i scrapverkstaden..måste skärpa mig om det ska bli några julkort.
Men jag har iallafall ett kort att visa idag och det är en beställning..

Huset är en magnoliastämpel, även staketet och pappet.
Trädet är en die från Tim Holtz.
Motiven är målade med copics.

Halloj ..
Hey what the wind blows!
The windows shake and it's not without it's a bit scary ..
Slightly worried about tomorrow .. do I get to work?

This week is fall break and today we have been vacant everybody .. so nice, a real beautiful day.

I am somewhat lethargic in short workshop .. must pull myself if it'll be a few Christmas cards.
But I have atleast a card to show today and it is an order ..

The house is a magnolia stamp, even the fence and paper.
The tree is a die from Tim Holtz.
The motifs are painted with copics.





Snart är det Alla helgons dag och vi passade på att redan nu i helgen som var ta en liten tur och besöka dem vi saknar..
Jag gjorde två hjärtan av ståltråd som jag klädde med murgröna..
Det ena hamnade hos vår saknade hund Bells i minneslunden där hon finns och det andra hos min svärfar.

Soon it's All Saints Day and we took the opportunity to now the weekend that was, to take a little trip and visit them we miss ..
I made two hearts of steel wire and I dressed with ivy ..
One ended up with our missing dog Bells in the memorial garden where she is and the other with my husbands father at his grave.




Visst blev de fina..
Lovely I think..

Jag önskar er nu en fortsatt bra vecka!!
Kram Lena

I wish you now a continued good week!
Hug Lena

Kommentarer

Hej Lena!
Det här höstlovet började inte så bra! Ingen telefon eller ström här inte:(( Den försvann vid 22.30 igår kväll och har ännu inte dykt upp;)) Så jädrans tråkigt. Nu kör jag med det bensindrivna aggregatet så jag kan ladda datorn och ha på kyl och frys;) alltid något!

Ditt kort tokgillade jag:) så himla läckert:)) Och de två hjärtanen var jätte fina:))

Hoppas ni får en härlig vecka:))
Kramizar Marie
Anne sa…
For en flott scene! Herlige detailer og så fine farger. :)

Klem, Anne.
Eva Gro sa…
Å for et herlig høstkort!! Fargeleggingen din gjør at huset ser fantastisk og ekte ut!

Klem fra Eva
Nannieflash sa…
Hi Lena wow what a stunning card I love your colour choice its really fresh. hugs Shirleyxxxx