A cute little elf..


Hej!!!

Härliga fredagkväll..
God mat, mys med familjen..vi har tittat på en av barnens julfilmer, Astrid Lindgrens Jul..den rekommenderas om man vill komma i julstämnning!! 
Imorgon blir det till att pynta inför 1:a advent..ska bli mysigt!!

Jag ska visa ett nytt julkort, härligt motiv från Mo Manning målat med copics. Papper från Magnolia, blommor från PY Hobby.


Hello!

Lovely Friday night ..
Good food, snuggle up with my family .. we've looked at one of the children's Christmas movies, Astrid Lindgrens christmas .. it is recommended if you want to get in the holiday spirit!
Tomorrow it will be to decorate before the first Advent Sunday .. should be cozy!

I'll show you a new Christmas card, beautiful designs from Mo Manning painted with copics. Paper from Magnolia, flowers from PY Hobby.







Fler julkort behöver göras och jag hoppas jag hinner med lite i helgen..
Det ska bli en del bakning också..

Vi har även ett litet uppdrag här hemma som är värt att visa, en inneboende..som kräver att bli ompysslad tre ggr om dagen!!
Ni får se i nästa inlägg..

Nu önskar jag er en trevlig helg!!

Kram Lena

More Christmas card needs to be done and I hope I have time for some of the weekend ..
It will be some baking too ..

We also have a little job here at home that are worth viewing, an inherent .. that demands to be taken care three times a day!
You'll see in the next post ..

Now I wish you a nice weekend!

Hug Lena





Kommentarer

Hej Lena!
Sååååå gulligt julkort:)) Den digisen är ju sååå söt och som vanligt underbart fint färglagt:))
Du är sååå duktig:))

Idag ska Ted och jag på julmarknad med loppis här borta i ridhuset:)) Ska bli kul:))
Lycka till med pyntningen:)

Må så gott
Kramizar Marie
Anna sa…
Häftigt julkort! Du är så duktig på att färglägga.. Ja, jag ligger också lite efter med julkorten.. Blir alltid så även fast jag började jättetidigt i år..

Kram Anna
Åsa/asamia sa…
Å så söt hon är, Mo mannings lilla julkuletjej. Du har gjort ett underbart kort med den.