Snö..eller inte?

Hej!!

Jag ska visa ännu ett julkort idag, nu har ju snön som kom häromdagen nästan försvunnit men jag går lite på snötemat ändå.
Denna söta stämpel kommer från Lili of the valley och mamma köpte med den hem till mig från Londonmässan.
Jättesöt tycker jag..
Skulle kunna vara jag och familjen.. :-)
Jag har använt "no-lines" effekten och målat med copics.

Hello!

I'll show you another Christmas card today, now has the snow that came the other day almost disappeared but I go a bit on the snow theme anyway.
This cute stamp is from Lili of the valley and mom bought it home to me from London Fair..
Very cute, I think ..
Could be me and the family .. :-)
I have used "no-lines" effect and painted with copics.




Som snö nedtill har jag använt en snöpenna..,
..textstämpeln kommer från Skogstokiga.

Det väntas varmare väder resten av veckan..blir det något julväder tro?
Det får gärna vänta till sista veckan för min del..

Ha en fortsatt trevlig kväll..

Kram Lena

As the snow at the bottom, I have used a snow-pen ..,
.. text stamp is from Skogstokiga.

It is expected warmer weather the rest of the week .. will it be some Christmas weather?
It may well wait until the last week for me ..

Have a nice evening ..

Hug Lena

Kommentarer

Evas Pyssel sa…
Den stämpeln är ju så fin !!! Kortet supersnyggt.Nej usch för moddiga vägar och slask som det har blivit. Hoppas det blir vitt till jul.
Kram ma
Anna sa…
Åh, vilket sött kort! Underbar stämpel som du har färglagt så fint..
Ja, den mesta snön har försvunnit här med.. Jag hade hoppats att den kunde ligga över lucia.. Men bara det kommer lite nytt till jul så blir jag glad.. ;)
Ha en fin vecka!
Kram Anna
Ljuvligt julkort, så söta snögubbar att man skulle vilja äta upp dem!

Plusgrader här i södra norrland också och den lilla snön som kom är strax helt borta. Samma här, får jag bara lite snö strax innan jul så är jag nöjd :)

Hoppas att du har det gott, kram!
Hej Lena!
WOW! Vilket superduper vackert julkort:)) En riktig 10-poängare:)
Stämpeln är ju sååå söt och du färglägger ju sååååå himla fint:)))) Du är så duktig:)))

Här har vi ingen snö heller. Idag skiner solen så härligt:))
Hoppas snön kommer till jul i alla fall:)

Må så gott
Kramizar Marie
Hej Lena!
WOW! Sååååå läckert julkort du gjort. En riktig 10-poängare:))
Du har färglagt stämpeln såååå himla snyggt:)) Man blir helt mållös när man ser dina kort:))

Må så gott
Kramizar Marie
Iffa ...... sa…
Hej!
TACK för det jättefina julkorten som kom idag!!!
S gulligt av dig och blev jätteglad :) jag ska kämpa mig tillbaka till scraplusten för denna höst har varit en sån katastrof på den fronten, kanske att jag får scraplusten tillbaka i julklapp, fniss.
Detta julkort du visar här är sååå snyggt, du är fantastisk på din färgläggning utan linjer, blir så läckert!!! Stämpeln var ju hur gullig som helst, älskar snögubbar :)
Önskar dig en jättefin jul och nyår!
Stor kram från mig <3