More Christmascards!!

Hej...
Jag har definitivt inte kommit igång med scrappandet i år..ÄN..men det kommer!! 
Jag har dock målat lite så egentligen är det bara att sätta igång..
Just nu är det sjukstuga här hemma, både jag och maken har dragit på oss någon influensa av något slag..
Inte kul alls..hoppas det ger med sig fort!!!
Jag har mest problem med mina ögon som rinner och svider..usch..

Ikväll hittade jag några julkort som jag inte visat, och jag ser en del av er som fortsätter med julkorten så då känns det ok att visa dessa.

De är av den enklare modellen,  det behövdes ett antal innan jul rätt snabbt...
Här kommer dem..

Hi ... 
I definitely have not started crafting this year .. YET .. but it will! 
However, I have painted some designs so really it is just to get started .. 
Right now it's infirmary here at home, both I and my husband have pulled on us any flu of any kind .. 
Not fun at all .. hope it brings with it soon! 
I have the most trouble with my eyes flowing and stings .. ugh .. 

Tonight I found some Christmas cards that I have not shown, and I see some of you who continue with the Christmas cards so it feels ok to show these. 

They are of the simpler model, I needed a number before Christmas right quick ... 
Here they are ..






Förhoppningsvis får ni se lite julkort framöver av mig..vill gärna försöka hålla det igång..men jag lovar inget!

Idag är det ny utmaning på The Paper Shelter och temat är "Winter Blues" det vi vill se är ett kort i blått, gärna med vintertema!!
Kolla mina teamkompisars kort HÄR!!

Hopefully you will see some Christmas cards ahead of me .. would love to try and keep it going .. but I promise nothing! 

Today is new challenge at The Paper Shelter, and the theme is "Winter Blues" that we want to see is a card in blue, with the winter theme! 
Check out my team buddies card HERE!

Det var allt för idag!!

Kram till er alla!!
//Lena

That's all for today! 

Hugs to you all! 
/ / Lena

Kommentarer

Hej Lena!
Sååååå läckra "enkla" julkort du gjort, me like:)) Det där med knapparna var ju jätte läckert:))
Läckra papper du använt:))

Jag har heller inte kommit igång med scrappandet än;) Har också julkort som jag ej visat ännu på min blogg, får ta mig i kragen;))

Så tråkigt att ni är sjuka, inget roligt alls:( Det är hemskt när det sätter sig i ögonen. Nu håller vi tummarna att ni blir friska snabbbt:))

Må så gott:)
Kramizar Marie