Härliga färger..

Hej!!

Idag fick jag ett nytt kort gjort! 
Motivet målade jag häromdagen, ännu ett från Sureya-Devian Art. och jag valde färger jag normalt inte målar i, en liten utmaning!

Jag valde också att inte ha någon text på och då kan kortet passa till flera olika tillfällen.
Andra dekorationer, blommor, washitejp, candi, band och knappar..

Hello! 

Today I received a new card done! I painted the subject the other day, yet another one from Sureya-Devian Art. and I chose the colors I do not normally paint in, a little challenge! 

I also chose not to have any text on the card and then you can go to several occasions. 
Other decorations, flowers, washitejp, candi, ribbons and buttons 





Har ni börjat göra några alla hjärtans dag kort än? Jag tänkte försöka få till några stycken..
I pysselrummet pågår även tillverkning av en almanacka på beställning, nu har ju året redan startat men varför inte börja från Februari, gjorde då även en sida för januari 2015 istället..

Det var allt för idag!!

Kram på er!!

Lena

Have you started making some Valentine's Day cards yet? I was going to try to get some pieces made another day ​​.. 
In the craft room is also ongoing production of a calendar on order, now was the year already started, but why not start from February, did then even a page for January 2015 instead .. 

That's all for today! 

Hug for you! 

Lena

Kommentarer

Pat K sa…
WOW Lena this is Stunning! So beautifully coloured and the colour scheme is amazing. I love it all. hugs, Pat K x
Pillan sa…
Så läckert kort!!
Kram
Anne sa…
Så herlig kort, flotte farger og så fint motiv. :)

Klem, Anne.
Hej Lena!
Den färgläggningen blev ju urläcker:))Ett riktigt snyggt kort, me like:)) Motivet var så härligt också:))

Må så gott och var rädda om varann
Kramizar Marie