Almanacka 2014

Hej på er...

Dags att visa något nytt..
Jag fick en beställning på en almanacka, önskemålet var färgerna lila, svart och guld. Det blev inte någon "tok"-lila färg utan mer grå-blå-lila..
Jag skrev ut almanacksblad för 2014 som jag hittade på nätet.
Så här blev det..

Hello ...

Time to show something new ..
I got an order for an almanac, wish the colors were purple, black and gold. There was not any strong purple color, but more gray-blue-purple ..
I printed calendar sheets for 2014 that I found online.
So here was it ..


Ett litet ordspråk på som jag "snappade upp någonstans på en blogg..
Passar bra till just en almanacka tycker jag...

A little proverb to be found that I "picked up somewhere on a blog ..
Goes well with just an almanac, I think ...


Det mesta i pappersväg kommer från Maja Design..

Most of the paper is from MajaDesign ..




Den var lite svår att fotografera men jag tror ni får en bra uppfattning om hur den ser ut..

Imorgon vankas här kalas..
Vi är tre i släkten som fyller år på en treveckorsperiod så vi tänkte hitta på lite kul imorgon..
Hoppas ni får en härlig helg!!

Kram Lena

It was a little difficult to photograph but I think you get a good idea of ​​what it looks like .. 

Tomorrow we are having a party .. 
We are three in the family having a birthday on a three week period so we were looking for some fun tomorrow .. 
Hope you have a lovely weekend! 

Hug Lena


Kommentarer

Pillan sa…
Åh så fin almanacka!!
Kramis
Hej Lena!
Riktigt läcker almanacka du gjort, me like:))Vackra papper och dekorationer:))
Beställaren måste ha blivit supernöjd:))

Må så gott
Kramizar Marie
Titti sa…
Almanackan här supersnygg och så fnt dekorerad i snygga färger, mottagaren blev nog jätteglad.
Kram från Titti