Weddingcard!

Hej på er!!
Vilken underbar dag vi haft! 
Solsken och sådan härlig värme!!
Jag har passat på att vara extra mycket på balkongen och planterat kryddväxter, dessutom har jag planterat om mina tomatplantor i större krukor. De växer så det knakar! 
Längtar tills jag får sätta ut dem!

Det ligger en del beställningar och väntar, här kommer ett som blev färdigt idag. 
Ett bröllopskort, papper från INKIDO, motiv från Lili of the valley, jag har embossat på vellumpapper på första bilden..
Hörn"dien" har jag fått av Anneli M..så vacker och passande till ett bröllopskort!
"Best Wishes" texten är en spellbinder, mamma köpte den till mig på mässan i London.

Hello there! 
What a wonderful day we had! 
Sunshine and such a lovely warmth! 
I have taken the opportunity to spend much time on the balcony and planted herbs, additionally I have planted on my tomato plants into larger pots. They grow so fast! 
Can not wait until I get to put them out on the balcony! 

There are some orders waiting, here's one that was completed today. 
A wedding card, paper from Inkido, designs from Lili of the valley, I have embossed on vellum in the first picture .. 
Corner "die" I have received by Anneli M.. So beautiful and suitable for a wedding card! 
"Best Wishes" text is a spellbinder, mom bought it for me at the show in London.





Kortet inuti, här har jag satt samma motiv fast målat med copics. Jag har använt "no-lines" metoden..
Bakom brudparet har jag embossat "frantage". Texten kommer från Skogstokiga.

The card inside, here I have put the same scene though painted with copics. I have used "no-lines" method ..
Behind the bride and groom, I have embossed "fran tage". The text comes from Skogstokiga.






Helgen har försvunnit i en rasande fart..
Men det väntar ännu en kort vecka så det är bara att bita ihop så är det snart ledigt igen..

Hoppas ni haft en härlig helg!!
Kram Lena

The weekend has disappeared at a breakneck speed .. 
But it is still waiting a short week so just bite the bullet so it will soon be free days again .. 

Hope you had a lovely weekend! 
Hug Lena


Kommentarer

Lotta sa…
Kanonfint bröllopskort. Vi är jättenöjda!!
Tusen tack, kram Lotta
Anne sa…
Nyyyydelig! Lekkert fargelagt motiv, og lekkert med de hvite trykkene!

Klem, Anne.