God fortsättning..

Hej på er..

Julafton har passerat och dagen gick i faslig fart som vanligt.
God mat, tomte, julklappar allt som hör julafton till..
Jag hoppas ni alla hade en härlig dag precis som vi

Jag har ett gäng med nya julkort att visa, här kommer de..

Hello there..

Christmas eve has passed and the day went very quickly as usual.
Good food, Santa, Christmas presents, everything related to Christmas Eve ..
I hope you all had a lovely day just as we ..

I have a bunch of new Christmas cards to show, here they are ..







Jag har beslutat att återuppta uppgiften att göra "ett julkort i veckan" under 2015,
Det är ju så kul att göra dem och härligt att ha ett lager när det närmar sig jul. 

Måste passa på att tacka er som skickat så fina julkort till mig..jag njuter verkligen av dem!!

Nu väntar en jobbdag innan vi tar helg igen. 
Ha en fortsatt bra julvecka!!

Kram Lena

I have decided to resume the task of making "a Christmas card of the week" in 2015,
It's so fun to do them and delightful to have a stock when it is approaching Christmas.

Would like to thank those of you who sent so nice Christmas card to me ..I really enjoy them !!

Now wait a day at work before we take weekend again ..
Hope you have a continued good Christmas week !!

Hug Lena


Kommentarer

Underbara julkort , kan tala om att jag snott många ideer från dina kort. Tackar för det fina kortet jag fick av dig kan tala om att detta har jag vänt och vridit på många gånger och beskådat, träfigurerna var ju så söta också var det Netto??? Funderar på om jag skall haka på dig det där om ett julkort i veckan hmmmmmm tål att fundera på kram på dig så syns vi snart //Anneli Gott slut Gott Nytt År också
Jacee sa…
Beautiful cards all so pretty.

Best wishes for the new year!
hugs Jacee
Simply Paper Card Design
Hej Lena!
Åhhhh! vilka underbart vackra julkort, me like:))
De är så färggranna:))
Tack Lena för det underbart vackra julkortet jag fick av dig:)))) Färgläggningen har jag tittat på många ggr:)) Du är så himlans duktig:))

Och det där med att försöka göra ett julkort i veckan, det skulle jag göra detta året. Men det blev bara tre stycken gjorda;) och som vanligt lite stressigt på slutet;)
Så vi får väl se hur det blir till nästa år!

Må nu så gott och ha ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År!

Kramizar Marie