Julkort vecka 1..

Hej!!!

Dags att visa årets första julkort!
Är jättetaggad att göra ett varje vecka, hänger ni på?? ;-P

Jag använde på detta kort ett glasunderlägg i papp med julmotiv från IKEA..perfekt!
Jag har även använt en embossingfolder, utstansad gran från magnolia, blommor från Strömstads scrapbooking, kottar och "trä-ren" från netto, band från Lidl, stämplade snöflingor med stämpel från Skogstokiga.

Hello !!!

Time to show the first Christmas card for this year!
Looking forward to doing one every week, are you with me?

I used on the card a coaster in cardboard with Christmas themes from IKEA..perfekt!
I have also used a embossingfolder, punched spruce from magnolia, flowers from Strömstads scrapbooking, cones and raindeer from the store Netto, ribbon from Lidl, stamped snowflakes with stamp from Skogstokiga.




..det var allt för idag!

Syns snart igen..
Kram Lena

That´s all for today..
C u soon again.. ;-)
Hug Lena

Kommentarer

Hej Lena!
Mycket vackert julkort du gjort:)
Smart att använda ett glasunderlägg som motiv:)
Den embossingfoldern är så snygg:))Vackra dekorationer du använt också:))
Nu håller jag tummarna att du ska "orka" göra ett julkort i veckan. Det har du ju gjort ett annat år. Lycka till!!
Kom ditt lilla paket fram till dig i julas från mig. Så jag vet att posten har gjort sitt;)

Ha nu en skön Trettonhelg:)
Kramizar Marie
Jacee sa…
An adorable card, love the design
hugs Jacee
Simply Paper Card Design