Bröllopsbakelse!! //Weddingcake!!

God Morgon!!

För ett tag sedan gifte sig min chef och vi överraskade henne med en present och såklart ett kort som jag gjort!!
Jag valde detta Skogstokiga motiv med en bröllopsbakelse, målade den med copics
Färgen lila var temat, syns inte så bra i detta ljus..

Good morning!

A while ago my boss got married and we surprised her with a gift and of course a card from me..
I choose these design from Skogstokiga and painted it with copics.
The colortheme was lilac..even if it look like blue on the picture..



Idag har vi haft scrapträff, nya kort jag gjort idag kommer framöver..mer av mina kort ser ni på mitt Instagram!!

Today we´ve had a "scrapdate", made some new cards and I´ll show them forward.. more of my cards 
you´ll see on my Instagram.. HERE!!

Wish you all a nice sunday!!
Önskar er en härlig söndag!!

Kram /hug Lena



Kommentarer

Evas Pyssel sa…
Gillar de där bakelsekorten . Fint !! Kram ma