Skogstokig frölåda!!


Hej på er!!
Hoppas ni njuter av sommaren!! 
Jag njuter mycket just nu av vår gröna balkong, som varje år..man längtar!!
Och när jag i våras sådde bl a mina tomatplantor tänkte jag på att jag måste fixa en tjusig låda till mina fröer.. och så blev det!
Här har ni resultatet..
Motiven är äldre stämplar från Skogstokiga.

Hello!!
I hope you all are enjoying the summer!!
Right now i´m enjoying our green balcony, like every year.. !!
And this spring when I was sowed my tomatoes among others I thought that I´ve got to fix a beautiful box for my seeds.
Here are the result!
The motifs are older designs from Skogstokiga.




Motiven är målade med copics/touchpennor!
Designs are painted with coopics/touchpens.









Hoppas ni gillade den!
Hope you liked it!!

Kram/Hug Lena



Kommentarer