Add a number- at The Paper Shelter!




God Morgon!!

En ny utmaning väntar hos The Paper Shelter som vanligt på onsdagar! 
Denna veckas utmaning heter "Add a number" vi vill alltså se någon form av siffra på era alster! 
Jag passade på att göra ett julkort, har inte hunnit göra så många än.. 
Mitt motiv heter "The most adoreable snowmen" och motivet är målat med copics/touch och promarkerpennor!


Good Morning!

A new challenge is waiting at The Paper Shelter as usual on Wednesdays!
This weeks challenge is called " Add a number"!
I decided to make a christmascard, have´nt done that many yet.. but it´s time!!!
My design is called "The most adoreable snowmen" and it´s painted with Copics/touch and promarkerpens!

                                   

Vinsterna i utmaningen är de samma som vanligt, $30 att köpa digitala motiv för i webshopen om du vinner och har använt ett TPS-motiv och 3 valfria motiv om du använt ett motiv från ett annat märke. 

The profits is the same as usual i the challenge, $30 to spend in our webshop if you use a TPS-design and win, and 3 designs of your choise if you use another brand.

                                                    Challenge prize badge

Lycka till allihop och glöm inte att besöka utmaningsbloggen för mer inspiration!

Good Luck everyone and dont forget to visit the challengeblog for more inspiration!

Have a nice day!
Kram/Hug Lena

Kommentarer

Nannieflash sa…
Morning Lena, oh wow what a gorgeous Xmas card, love the design and your colour choice. hugs Shirleyxxxxx
Pat K sa…
Lovely winter card Lena..beautifully coloured as always. Pat K x
Cards By MI sa…
Jul, jul härliga jul! Tjusig kort, jag gillar dessa härliga snögubbar och jag gillar hur du fått in siffrorna i ditt kort. Hade också tänkt mig ett julkort men någon gangster hade fipplat med sladdarna till skrivaren, så jag höll till godo med vad som fanns utskrivet. Snyggt kort!
Ha det gott fotbollsmamman!
Kram
Marie
Evas Pyssel sa…
Hoppsan vilken rolig snögubbe. Härligt målad som vanligt. Kram ma
Unknown sa…
Jättefint kort, du är duktig. Jag gillar också den digisen, den är härlig.