Kul enkel vikning med söt Pepparkaksgubbe!!

 Hej svejs på er!!

Såå var det dags för ett nytt kort igen.. 

Och denna gång gav min mamma mig lite inspiration med ett kort och en kortvikning jag inte gjort förrut.. överlag gör jag ju inte så mycket vikningar men det är ju kul så jag måste ändra lite på det..

Den här är enkel men ändå effektfull och lite rolig..


Måtten på kortet är;

Längd 25 cm

Valfri höjd (jag valde standard ca 14,5)

Biga 5 cm samt 11 cm från båda håll, då blir det 3 cm kvar i mittenbiten..


Motivet är ett digitalt från Skogstokiga, finns att skriva ut från Skogstokigas blogg! Jag har målat med markerspennor av olika slag. Även de två texterna kommer från Skogstokiga.


Papprena jag använt är olika från Pysseltagens egna pappersserie, finns att köpa i webshopen HÄR!!

Dessa fantastiska papper är designade av Skogstokiga!!






Hoppas ni fick lite inspiration! <3


Ha en härlig tisdag!
Kram Lena

Kommentarer

Evas Pyssel sa…
Det blev helt perfekt !! Motivet klockrent ihop med de glada julpapperen.