Tacokväll!!

Torsdagkväll och snart är även denna arbetsvecka över!! Man tycker helgerna går fort men veckorna går precis lika snabbt..för min egen del iallafall!!

Det blir ännu en riktig kalashelg med kalas både lördag och söndag, lördag är det min tur att fylla år och på söndag firar vi mamma som fyllde förra fredagen men då var hon på väg till Sthlm för att se Melodifestivalen!!( Sånt lyx!!) så vi får ta det denna helg istället!
I och med kalas så måste jag IGEN plocka bort mina scrapsaker som pryder vårt matsalsbord=), stor suck!! Men har önskat mig bidrag till ett skrivbord så att jag kanske snart kan ha min egen lilla scraphörna, nu har vi dessutom rensat hemma så det får faktiskt plats med ett, det har liksom inte gjort det innan!!Läääängtar...

Ikväll blir det tacos!!! Ska bli såå gott!! Alltid varje torsdag hemma hos oss!!

Kommentarer