2 nya kort

Ny vecka, nya utmaningar!!! Inga alltför krävande får vi hoppas!! Härligt med solsken idag då vädret i helgen var under all kritik..regn och storm..hua mig!!!
Ännu ett farsdagkort med älgtema...jägaren är en av de nyare stämplarna från skogstokiga. Blev så förtjust i detta papper med gammaldags dtil..tyvärr köpte jag inte fler..man får hoppas det finns kvar nästa gång jag kommer dit..på panduro var det inköpt!!Swirlen i bakgrunden är skogstokig.
Närbild...


Får önska er en trevlig vecka!!
Kram Lena


Kommentarer

Soulsister sa…
Har redan kommenterat ditt skogstokiga kort inne hos Petra och här inne blir jag smått föräldskad i ditt andra kort med. Underbart!
Cathrin sa…
Hallo där Dt-kollega. Förstår att du blev kär i det pappret, så underbart precis som kortet du skapat.Allt väl annars?? här är det full gas som alltid, fast kroppen säger säng säng säng sova sova sova sova, zzzzz. Men 15.30 känns ju tidigt för sängen så jag lyssnar inte. Tjing pling. kRam Cathrin
Petra Maria sa…
Så otroligt fina kort Lena.
annkan sa…
Underbara kort!

Kram på dig.