Gästbok!!

Halloj!!
Vilket underbart väder det är idag..man blir så glad..trots det roar jag mig med att vara i köket och tvättstugan, ..just nu förbereder jag kalopps till middag ikväll. Inte fel...=)
Men ett litet inlägg här hinns med också..
Denna gästbok gjorde jag mest för skojs skull men blev snabbt av med den på basaren förra helgen! Den skulle hamna hos ett par som nyss köpt hus. Den är helt tom inuti och plats för alla deras gäster att skriva till dem!
Här är hörnen och texten skogstokiga stämplar!
Massor med blommor blev det..
Ursäkta att bilderna inte är klockrena..


Kommer absolut göra fler...jätteroligt!!
Det blev ett snabbt inlägg då jag måste rusa ner i tvättstugan igen..
Kram på er!!
Lena


Kommentarer

Vera sa…
Alltså... Riktigt ursnygg gästbok- för att inte tala om bebisboken!! Du är så skicklig att hälften vore nog :) (Blir en kort, snabb kommentar med mobben ikväll, ska upp 4.30 så jag har redan krupit till kojs *ler*)

Stor kram
Petra Maria sa…
WOW! Vad läckert du har designat bloggen. Så snyggt!
Jag ska försöka få iväg ett stort kuvert till dig inom de närmaste dagarna.
Ha en fortsatt härlig vecka.
Skogstokgia bamsekramar
Petra
WOW! Vilken härlig gästbok du gjort! Massor av fina detaljer att vila ögonen på!!
SÅKLART du får lifta min vante!! Roligt att JAG kan inspirera någon gång!!! *skutt* :D

Hoppas allt är bra med dej gumman!

STORA KRAMEN
Förresten! Vilken supersnygg header!!!

Kramisar igen
Susanne sa…
Vilken jättebra idé...och så vacker sen... De som köpte den kan skatta sig lyckliga!!

Kramizar
Evas Pyssel sa…
Den är ju för snygg !!! Vill du ha en utmaning ?? Finns på min blogg !! Kram Ma