Gott och blandat!!

Hej svejs på er!!
Först ut idag är ett julkort, helt i vitt..eller ja lite brunt också då....en maffig stor rosett i sedenband fick fokus på detta kort..jag har använt en skogstokig snöflinga och en textcirkel också! Papper från Magnolia. Blommorna kommer från Wild orchid crafts. Nästa alster är ett receptkort till min recetlåda..dessa kakor är barnsligt goda precis som godis!

Prova gärna att göra dessa!!

I lördags var mamma och jag i Torsås på Basar, och sålde scrapalster på basaren kanske jag ska lägga till..så här såg vårt bord ut! Vi konstaterade att vi skulle kunna öppna en miniaffär..=)


Mamma har lyckats få pappa att bygga denna kortställning till oss...den är perfekt att ställa upp korten på!!


Affärerna gick bra och vi åkte därifrån nöjda!! Och scrapkassan har fått lite påfyllning!! =) Vilket behövs..som ni vet!! =)
Åter en ny vecka och jag reser iväg en sväng nu i början av veckan..
Sen får ni hålla utkik mot slutet av veckan då jag tror det är dags för en bloggcandy!! Räkneverket var väääldigt nära 40000 häromdagen...så roligt och vilken ära att få så många besökare!!
Det var allt för idag!!
Kram på er!!
Lena




Kommentarer

Soulsister sa…
WOW, det var inte illa...jag kommer gärna till er om ni öppnar en butik. Tänk så massa fint!

kram
Petra Maria sa…
Tjohej! Visst ser det ut som en minibutik. Så mycket fint :O)
Skogstokiga kramar
från mig
Beate sa…
Wow! Jag blir bara såå inspirerad då jag ser detta! Vilken urtrevlig blogg du har!

Kram, Pling

www.plingtjingeling.blogspot.com
Anonym sa…
Huu så läckert kort! Mina förra årets julkort hade recept på pinnebröd. Älskar recept och kort, perfekt! :D
Lägger in en länk från min blogg till denna superhärliga sida. Kram!