Julkort nr 9!

Hoppsan det här var inte lätt, att visa ett nästan helt vitt kort. Man får titta från olika vinklar på skärmen ser jag..
Jag hoppas ni kan ana hur det ser ut för det är faktiskt riktigt tjusigt om man nu får säga så själv.. ;) Enligt min man ett av de snyggaste jag nånsin gjort..ojojoj det var ju snällt sagt!
Jag ville eg göra det helt vitt men sen för att få lite liv i det så färglade jag tjejen mycket svagt..stämpelmotiven är embossade i vitt glitterpulver.


Här har jag använt min nya efterlängtade alfabet maddie anne. Åh vad glad jag är över den vinsten på tradera!!
På bloggen Ett julkort i Veckan kan du se fler som gör ett julkort varje vecka!
Hoppas helgen varit bra för er.
Idag har vi varit på Ikea och strosat lite och vi cyklade dit i det underbara vårvädret!!
Ikväll blir det god söndagsmiddag, falsk fläskfilé önskat av barnen och sen kan jag tänka att det blir lite pyssel!
Önskar er nu en härlig söndagskväll!!
Kram från Lena


Kommentarer

Marie Havén sa…
Hej Lena!
Så underbart julkort. Det måste se helt fantastiskt ut i verkligheten.
Jag beundrar dig som orkar hålla på med julkorten:)
Själv håller jag på med en massa födelsedagskort:)
Idag har jag följt Vasaloppet och VM i 5 milen, jättekul.
Hoppas ni haft en bra helg.

Kramizar
marie.haven@hotmail.com
oåååh!! Det ser hur fint ut som helst!!! Det är ju så himla snyggt med vitt! <3

Hade väldigt gärna sett kortet i verkligheten!
Men...du har ju min adress *harkel harkel* ;)
Så nu vet du vart det kortet ska skickar i jul *blink* ;)

KRAAAAAAAM
Maria sa…
Tjusigt! Ja, allt måste ju inte vara rött bara för att det är ett julkort. Du är en konstnär!
Petra Maria sa…
Lövli Lövli :O)
Skogstokiga bamsekramar
Petra
Susanne sa…
Ljuvligt vackert kort... du är ju bäst på att få till det!
Kramizar
Pillan sa…
Helt underbart vackert i vitt!!
Vera.m.fl sa…
Åh så fint kort! Lite mickligt var det att se, som du sa så får man vrida och vända lite för att se bättre men som sagt- skitsnyggt!!

Klart jag laminerar åt dig, du ska inte rusa iväg och köpa en maskin! Vi får väl se om jag hinner få korten i lådan före bebis vill ut eller tvärtom, men det visar sig :)

Vilken lyx att kunna cykla till ikea!! Helt ofattbart för mig som har 18 mil enkel väg till näramste kamprad *s*

Ha det gott och sköt om dig!
KRAAM
Cathrin sa…
Men Du.......vilket underbart kort.

Ska jag komma ner och hjälpa dej att dra ut tummen???
Bara ring så kommer jag.

Kram
annkan sa…
Det här har jag missat.. Wow, vad fint det var!! Riktigt läckert- och säkert ännu läckrare i verkligheten när man kan se alla detaljer ordentligt. Snyggt!