Beställning..


...på kort fick jag av en gammal "beställare"..sånt är kul !
Denna gång var det kort till en 60-åring som skulle göras och ..ja ni ser väl vad denna person gillar...
..änglar, Elvis och Christer Sjögren..bilderna hittade jag på nätet och skrev sedan ut.
Pappret kommer från Reprint..de är sååå snygga!!
Bandet är köpt på Blomsterlandet! (rekommenderas)


Insidan blev såhär..namnet på födelsedagsbarnet och en skogstokig textstämpel..


Det underbara hjärtat är lånat av Anneli ,texten är skogstokig.

Beställaren gjorde även två andra beställnigar som ni snart får se här i bloggen..

DESSUTOM passerade min besöksräknare häromnatten
100 000 besökare..tjohoooo..det måste vi fira och SNART dyker en bloggcandy upp..håll utkik!!!

Sen får jag väl gnälla lite..
För 1,5 vecka sedan började jag hosta, bara sådär..eller iaf efter en utedag med familjen i kylig luft..den jäkla hostan vill inte ge med sig och nu har jag i princip legat sömnlös i 5 nätter..sömnlös då så fort jag lägger mig ner börjar den härja..inatt fick jag gå upp direkt jag lagt mig och placerade då mig själv i soffan, med kudde och täcke..och tv:n på..blev sittande där..hostandes konstant till halv tre..innan jag förmodligen "däckade"..vad är det här för skit?????
Jag är inte så stabil känner jag nu och trots detta beger jag mig till jobbet då jag faktiskt inte känner av det sååå mycket på dagarna..men fasen den som säger "fel" sak..den får passa sig haha..humöret efter allt för lite sömn ger sig till känna..
Jo, jag har provat flera mediciner..OCH ringt vårdcentralen som gav mig rådet att prova ÄNNU en medicin..ja-vi-får-väl-se om det funkar..ingen blir gladare än jag om jag får en hel natts sömn..
Jag orkar faktiskt inte en natt till..bläää..
Vet att många fler är sjuka..jag tror att vi behöver VÅR och VÄRME, eller vad tror ni?

Pga detta har jag inte haft ork eller lust att pyssla alls så jag ligger lite lågt med det..har dock en del i lager så ni får ngt att titta på..

För er som är nyfikna på scrapmässan i London som min mamma just kommit hem ifrån, kolla HÄR!!
Jag längtar efter påsen hon har till mig ;-)

Ha det gott mina vänner!

Kram Lena




Kommentarer

Susanne sa…
Vilket härligt kort du skapat och så lycklig mottagaren kommer att bli... Hoppas att du kan mota Olle i grind, har hört många som har denna eländiga torrhosta och den verkar sitta i några veckor. Prova med te gjort på färskriven ingefära, citron, gurkmeja och honung. Ha nu en fin vecka!!! Kramizar Susanne
morkaren sa…
Flot, flot kort, jeg har også haft det smukke hjerte, men måtte retunere det det kunne slet ikke skære ordentlig ud, men det er da rart at se at der er nogle af dem der virker. knus morkaren.
Hej Lena!
Wow! vilket läckert Elvis kort, jättesnyggt:) mottagaren kommer att bli jätteglad:)

Ted har oxå den där förb.... hostan.och vi har testat allt! han har hostat kostant nu i snart 1½ vecka. Han känner sig oxå väldigt trött.

Hoppas nu att du snart blir bättre.

Kramizar Marie
Camilla sa…
Krya på dig! Kortet var verkligen fint! Tack för snälla ord inne hos mig, vi ska gjuta igen till helgen! Kram