Scrapträff..


Hej kära vänner!!
Idag har jag varit på ön här bredvid och scrappat med goda scrapvänner!
Vilken härlig dag med mycket pyssel, och god mat..
Vi saknade min kära mamma men hon var nog glad över att vara där hon var..(jag vet) nämnligen på scapmässan i London som vi var på i höstas. Jag följde tyvärr inte med denna gång men rapporter därifrån säger att några av mina önskemål hittas och kommer dyka upp här nästa vecka..och att mässan var lika storslagen som sist..hon får berätta mer när hon kommer hem. Kolla hennes blogg HÄR!

Som vanligt fick jag inte så mycket gjort idag men då minsta dottern (överlycklig) ska på kalas imorgon blev ett kalaskort till födelsedagsbarnet gjort..
Såhär blev det..

Kreativt kaos eller?
Ni känner nog igen det här..

Man kan ju få panik om man ser det här..min man får det.haha..
men så ser det ju ut när vi skapar.. ;-)

Vi var fem tjejer var vi idag, jag, värdinnan Anneli, Anneli M, Gunnie och Caroline.
Nu har inte Gunnie och Caroline bloggat på ett tag men efter dagens påtryckningar från oss kanske det kommer ett inlägg..

När vi kom idag låg ett "kit" med en liten utmaning..vi skulle göra varsitt "post-it-block"..vilken kul utmaning!!
Och vad roligt Anneli att vi fick denna utmaning..det var jättekul och vad fina de blev!
se bilden nedan..

Min är den i mitten längst bak ..ett block för kärleksmeddelanden.. ;-)
Tusen tack Anneli och ni andra tjejer för en härlig dag med er!
Är så glad att jag fick följa med..

Nu är det lördagkväll och det blir mys för hela slanten..
Kram Lena

Kommentarer

Anonym sa…
Det kort blev veklligen superfint, det är så kul att träffas och scrappa.......
Ha en skön kväll!!!!
Kram Gunnie
Iffa ...... sa…
Det var ett fint kort du gjorde åt födelsedagsbarnet, och superfint färglagt! Åh, vad kul med scrapmässa..... och i London, wow....inte alls avundsjuk,hihi.
Vad roligt med scrapträff! och vilka fina block ni gjorde, så milda fina toner, helt underbara! Ska kila över till din mors blogg direkt nu =)
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Iffa
Anneli sa…
Kortet blev så tufft och snyggt.
Post it blocket blev så fint din insida gillade jag mycket snyggt!

Vilken toppen dag det var , det får vi göra om snart igen..

Ha en mysig kväll med familjen

Kraaaaaaaaaam Anneli
Anne sa…
Så flott kort, liker godt papirene og stilen. :) Herlig motiv og detaljer.

Herlige blokker dere lagde, din var nydelig. :)

Klem, Anne.
Hej Lena!
Vad kul med scrappträff, och vilket härligt tufft piratkort du gjort. Och era block blev väldans fina:)

Så kul för Eva att vara i London, hoppas hon hittar mycket scrappgrejer:))Ska hoppa in på hennes blogg nu:)

Ha det gott på jobbet imorgon

Kramizar Marie
Evas Pyssel sa…
Vilken trevlig idé med blocken. Jag tänkte på er och gissade att ni hade en toppendag.
Kram ma