Till en tuff tjej..

Gokväll...
Här kommer ännu ett nytt kort.
Detta gjorde jag när  en av kusinerna i familjen fyllde 9 år.
Tyckte motivet från Saturated canary passade bra till en 9-åring och även de lite tuffare färgerna svart och rosa/cerise.


Jag har idag fått reda på att min hosta och huvudvärk är mykoplasma, vilket jag själv befarade sedan ett par dagar när huvudvärken anlände för att sedan INTE ge med sig..
Nu knaprar jag medicin och hoppas på att snart vara mig själv igen..utan att vara trött och hostig..
:-)

Det blev ett kort inlägg idag..

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Lena

Kommentarer

Hej , kortet är urhäftigt ,du har inspirerat mig att använda candycirklarna ................

Vilka sjuklingar vi är men nu får vi se till att bli friska eller hur...........

Kram på dig

//anneli
Iffa ...... sa…
fy då, den där mycoplasman ställer ofta till det. Varit många som haft det nu har jag märkt på jobbet. Bra att du fått medicin nu så att du får dina krafter tillbaka!

Vilket härligt kort du gjorde till lilltjejen! Hon måste blivit så glad över detta fina kort. Blommorna är jättefina och den prickiga fjädern så fräck!!
Ha en bra söndag!!
Kram Iffa
Vera.m.fl sa…
Hmm mina kommentarer verkar inte fastna inne på din blogg :( Hoppas på bättre tur nu!
Jag hoppas du kryar på dig snart så du får ork att använda alla dina nya, fina saker som din mor kommit med :)
Dina alster är underbart fina- as usual!! :)

Ha det bäst och krya på dig!! ❤
Kram
Ett fantastiskt snyggt kort.
Hoppas att du snart mår bättre igen
Kramis
Hej Lena!
Wow! så himla läckert kort du gjort, stämpeln är jättefrän och så fint målat och häftiga färger.
Tjejen måste ha blivit jätte glad.
Du är verkligen duktig, ett proffs:)

Hoppas att du blir bra snart och att medicinen hjälper. Det känns alltid bättre att få veta vad man har för skit;)

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie
morkaren sa…
Godt hvis du snart bliver rask igen, og hvor er det sjovt det kort du har lavet, (sikken nogle støvler)knus morkaren.
citronlime sa…
Underbart kort! Fjädern är liksom pricket över i:et.
Måste verkligen skriva ut mina digisar därifrån och testmåla. De är ju så fina, de motiven.

Krya på dig!
Kram Linda
Pillan sa…
Urläckert kort!! Hoppas du snabbt blir bättre nu när du fått medicin.
Kram
Anneli sa…
ÅÅH WOOW såå tufft kort, vilken tuff stämpel och så snyggt färglagt

Kram Anneli
Anne sa…
Nydelig, så flott fargeelagt og herlig motiv. Lekkert pyntet.
Liker blomstene og fjæra.

Klem, Anne.