Väldoftande...

Gokväll!!

Mitt i veckan och det går rasande fort mot helgen!
Idag for vi alla iväg till respektive jobb/skola/dagis..
Tess var såå nöjd att få träffa kompisarna igen..

Vintern håller ett hårt grepp om oss..attans så kallt det är..
Jag tänkte då pigga upp med ett riktigt vår-kort!!
Liljekonvaljer, jag förknippar dem direkt med Mors Dag, och med lite tålamod så är vi snart där!

Det blev ett Skogstokigt kort idag och motiv med just denna väldoftande och vackra blomma!
Textstämplarna kommer också från Skogstokiga!
Motiv målat med copics.



Igår var jag riktigt duktig och fick ihop 3 nya kort.
Ikväll däremot blir det nog inget gjort då jag är rätt så trött, vissa kvällar känns det som man bara ska gå och lägga sig. 
Jag tycker det är skönt att somna tidigt ngn kväll men det mindre roliga är att kvällen tar slut för fort och vips är det morgon igen...

Men snart är det helg och vi ska träffas och scrappa igen, första träffen för i år!
Och som vanligt välkomnar vi er som vill scrappa med oss, det går bra att maila t ex mig för mer info.
Det ska bli så kul att ses igen!!

Tack för att ni tittade in hos mig!!

Kram Lena

Kommentarer

Hej Lena!
Så otroligt vackert liljekonvalj kort du gjort. Du har målat så fantastiskt fint, den ser så verklig ut:)) Du är så otroligt duktig att måla och få ihop korten sååååå fint:))

Kul att Tess är frisk nu:))
Ja nu är det verkligen kallt, nu har vi -14 grader här, Brrrr!

Hoppas ni får en jätte trevlig scrapdag på Lördag:)))

Må så gott
Kramizar Marie
Iffa ...... sa…
Åh, jag hade så gärna kommit om jag bott nära er =) Jag önskar er en underbar pysseldag med mycket skratt och snygga kort!!!
Detta var så härligt det kortet du gjort, så snyggt du färglagt på bladen, riktigt snygga skiftningar!!
Kram!!
Cathrin sa…
Hej hopp! Kul du tittat in hos mej.....GLAD! skönt att det funkar att blogga igen och det lite tack vare dej.....Tack för tipset. Härligt kort med liljekonvaljerna tycker oxå det är lite Mors dag över dem. Önskar en trevlig helg med massor av pysssel. Kram Cathrin
Vilka fina kort!
Jag tänker också på mors dag när jag ser liljekonvaljer. Eller kanske framförallt på min mor.. =) Det är nämligen hennes favoritblomma.

Blev lite längtan efter våren nu, och alla väldoftande blommor som kommer fram. =)