Romantiska bröllopskort..

Gokväll..

Då var det söndag igen..ännu en härlig helg har passerat och en ny vecka väntar.
I helgen, i lördags hade vi vår första srapträff. Ett härligt gäng tjejer som scrappade i mååånga timmar..
 Jag fick rekordmånga kort gjorda för en gångs skull, hela 6 stycken.
Bl a dessa två jag visar ikväll, kantstansar från MS, och ursnygga dies från Spellbinders, allt lånat av Anneli M. Tack snälla..
Är riktigt förtjust i denna första och den kommer säkerligen hamna här hemma.
Textstämpeln kommer från Skogstokiga.





Jag deltar i utmaningen på Cards and Scrap-bruk dies

Full action råder i scraphörnan..spännande saker på G!!

Ha en bra vecka mina vänner!!

Kram Lena

Kommentarer

Pillan sa…
Kanonsnygga och stilrena bröllopskort! Tack för en supermysig scraplördag :-)
Kram
Anne sa…
Så lekre dies og fint lag på lag, for et flott kort!

Klem, Anne.
Marita sa…
Nydelig♥.

Ha en fin ettermiddag♥.

Klem, Marita
Hej Lena!
Helt fantastiskt vackert bröllopskort, me like:)) Jätte snygga dies och kantstanser:))

Lycka till i utmaningen:)

Må så gott
Kramizar Marie
Wawww så nydeligt og elegant med de smukke dies

Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap!!!
Petra Maria sa…
Supersnyggt :O)
Skogstokiga bamsekramar
från mig