Magic Window card!!

 Hej på er!!


Här kommer ett nytt kort med en jätterolig vikning, många har testat den har jag sett på de sociala medierna så jag var ju också  tvungen att prova.Kortvikningen heter Magic Window Card..och ni hittar film om hur man gör hos bl a Majsan min kollega på Pysseltagen Inputers, sök Majsans Art på youtube så hittar ni!

Jag har använt de fina snögubbepappren från Pysseltagens kollektion som Petra Maria på Skogstokiga designat. 


Otroligt charmigt.. och kul.. och verkligen inte så svårt som man kan tro..


I mitten digital textstämpel från Skogstokiga. Till höger äldre gummistämpel från Skogstokiga.
Die granar till vänster från Gummiapan köpta på Pysseltagen.


Hoppas ni provar på ett sånt här..

Ha en härlig helg! Vi ses snart igen..
Kram Lena

Kommentarer

Evas Pyssel sa…
Vilket häftigt kort. Jag har aldrig sett den vikningen förut. Kul att prova nytt. Kram ma