Genrep..

Hej!
Länge sedan inlägg här nu., vet inte om några av er följare finns kvar, haha..

Då Pysseltagen startade upp sin blogg nu i veckan och jag är en av pysseltagen-inputers som ska blogga där tänkte jag öva lite här på egna bloggen först, det var ju som sagt ett tag sen..

Passar på att visa de senaste korten med en ny die från Pysseltagen, nytt märke med dies med urläckra söta djur samt cirklar och rektanglar. Jag fastnade direkt för Raffa-the Giraff.. 
(ser nu att den är slut för tillfället)
Det blev tre kort samt en veckomatsedel att fylla i, på själva menyn har jag lagt acetate över som fungerar som "overhead" plast, med rätt penna går det alltså att sudda och skriva nytt.. att hänga på väggen eller ha i sin planner/journal.


De stora siffrorna är favoriter på födelsedagskort, bakgrund gjord med stencil och Distress Oxider.


Även här bakgrund med stencil och distress oxider..


Bakgrund och texter från Pysseltagens egna papper.



Kika gärna in på Pysseltagens Blogg för att se vad de andra tjejerna hittat på denna veckan.

På tisdag är det min tur att blogga där och då kommer lite inspiration i ämnet journaling/planning.
Hoppas ni kikar in..


Trevlig helg!
Kram Lena

Kommentarer

Evas Pyssel sa…
Vilken söt giraff och så användbar i många sammanhang. Hurra för dina fina alster. Kram