Lite nytt att titta på!! Dopkorten har tagit all min tid så det har inte blivit så mycket annat gjort! Idag har vi varit på bröllop, ja vigseln iallafall. Min gamla barndomsvän Martin och hans numera fru Maria (som jag jobbat med på Krögers) gifte sig i Slottskyrkan och vi fick lov att komma och titta, de var såå fina och en jättevacker vigsel med en överraskning som fick brudparet att tappa hakorna..när det blev dags för första solosången, Av längtan till dig skulle en kille sjunga men han gick aldrig fram till altaret och alla tittade på honom och undrade vad han höll på med, istället öppnades dörren bakom altaret och fram kommer Cajsa-Stina Åkerström och framför låten istället. Jag hade gärna velat se deras miner men jag kan gissa hur de såg ut!!! Det var fantasiskt vackert!! Måste fråga om lov innan jag publiserar några bilder på dem så förhoppningsvis kan jag snart visa hur fina de var här!!
Ta det lugnt i värmen!!

Kommentarer