Nya stämplar, en award och feber i familjen...

Lite text till bilderna kanske...
Kortmaraton igårkväll, brukar inte orka göra mer än max två...de nya stämplarna gjorde susen!!
Midsommarmotivet kom till efter en önskan om nåt midsommaraktigt från mig, Petra nappade direkt och såå cool den blev!!

Det kommer komma mer nytt framöver...

Tack till Louise som även hon gett mig en award, man blir lika glad varje gång!! (då jag redan visat två lägger jag faktiskt inte in den denna gång..Men stort TACK till Louise för att du gillar det jag gör!!)

Idag har "mini" (yngsta dottern) haft hör feber hela dagen och det var tydligen feberepedemi på dagis då hur många som helst var sjuka! Hon var pigg en liten stund ikväll (typ en kvart) då hon fick en glass..funkar alltid!! Nu har hon "däckat" igen...JAg blir såå blödig när barnen är sjuka, de är nästan aldrig det annars....

Dags att pyssla lite nu...

Kommentarer

Anonym sa…
Hejsan!

Man kan känner sej så hjälplös, när barnen är sjuka, det är inte kul! Så hoppas det bara var något tillfälligt och att hon snart är på benen igen!

Skulle vilja fråga dej om en sak!
Jag är nybörjare på det här med scrapping, och har inhandlat lite material. Men här finns inga stämplar att köpa, så jag ska beställa över nätet. Så jag undrar, vad behöver man mer köpa när man köper stämplar? Vart har du köpt dina? Du får gärna maila mej, är så tacksam för svar!

gotland@speedmail.se