Vinnaren är........

Tävlingen är avslutad och jag gjorde som så att jag gav er alla ett nummer allt eftersom ni lämnade en kommentar och ikväll fick alla nummer en lapp och sen drog min man en av dem OCH VINNAREN av ett uppstämplat motivpaket" från skogstokiga är.........


NUMMER 3, JOGGEMIA...Stort Grattis till dig!!!

OCH stort tack till alla er 39 st som var med och tävlade och lämnade härliga kommentarer!! Jag är jätteglad att ni ville vara med och ....

NU BÖRJAR NÄSTA UTLOTTNING!!!!!
From NU börjar vi om och ännu ett stämpelpaket (uppstämplat) står på spel så lämna en ny kommentar och du är med i nästa utlottning!!!! Denna tävling pågåt tom 31 januari!!

Mia kan kontakta mig via mail, lena.scrappa@gmail.com

Kommentarer

Anonym sa…
Grattis till Mia
Anonym sa…
Grattis till Mia!!
Höll tummarna för mej själv, men det gick ju inte särskilt bra! Får hoppas på denna omgång istället!

gotland@speedmail.se
joggemia sa…
Jippie!! Så himlans skogstokigt roligt! Slänger mig på mailen för att ge dig min adress! =)

Kram!
Louise sa…
Vilken härlig vår kännsa man fick när man såg detta alster.
Du är så duktig.
MVH
Louise
http://louiseudden.blogspot.com/
Anonym sa…
Grattis till Vinnaren!

Självklart hoppas jag på att det ska vara min tur nästan gång :-D
Madeleine sa…
Grattis Mia!
Hoppas på tur för mig till nästa omgång...
Är helt tokig i skogstokiga...

Madde
Anonym sa…
Klart man vill vinna, jag gör ett nytt försök, för skogstokiga stämplar är ju underbara!!
Liz sa…
Jag vill vara med och jag vill vinna.
Bra kommentar ocg sååå ovanlig.
Jag råkade bara hitta hit och klockan är mitt i natten, de har sprängt i gruvan och jag borde sova. Men här sitter jag.
Så det hade varit underbart med en vinst till denna nattuggla.
Kram från Liz i Malmberget :)
Anonym sa…
Grattis till den lycklige vinnaren! =)

Jag tar mig en liten lott även i denna omgång "Käre Gode Skogstokige fantasi, låt mig vinna detta parti"

okey ... jag är inte så bra på och rimma kanske =)

Kram, Sara
Åh vad jag skulle vilja vinna!!!
Anonym sa…
Har precis hittat hit och är helt förbluffad. Underbara!

Är gärna med i en utlottning för att se om man få hem några att pyssla med!
Anonym sa…
Vilket häftigt kort med brudparet.

Måste bara ta en lott, motiven är ju så roliga.

mvh cilla.j
Cyllan sa…
Tar gärna en lott och hoppas på att turen är på min sida.

Måste säga att du gör mycket fint med dessa underbara motiv från Skogstokigt.