Vinnarna är......

Godmorgon!!!!
Då var det dags att presentera vinnarna i min blogcandy...höll mig inte vaken igår til kl tolv..ni får ursäkta!!! Sussade gott då...=)

Och vinnarna är.........
(Det blir två första priser..)

Agneta....

och

Karina!!!

Stort grattis till er!!! Maila mig era adresser så kommer ett pysselpaket på posten!!!

Och den som vann ett scrappat alster från mig är...

Pernilla!!

Stort grattis till dig också!!
Även du får höra av dig och bestämma vad du vill ha!!!

Jag vill tacka alla som medverkat och för alla söta kommentarer ni gett mig!!!

Ha en bra dag!!!
Kram Lena

Kommentarer

Petra Maria sa…
Grattis till vinnarna :O)
annkan sa…
Grattis, grattis till vinnarna! :-)
Agneta sa…
Kul att vinna din fina blogg candy och tack för all inspiration.

//Agneta
Pernilla sa…
Weeee!!! TAAACK! Va roligt :)) Nu förgyllde du min dag :) Svarar på ditt mail så du vet vad jag vill ha!

Ha en fortsatt kanondag!