Kort och en tavla....

Detta kortet fick min man Stefan på vår förlovningsdag..hänglarstämplarna är maskade ihop, puss och kram stämplarna är från skogstokiga och den andra har jag ingen aning om vart den kommer från.
Lite på skoj hade jag även gjort denna lilla canvastavla. Måttet är 15*15 tror jag...De där små canvastavlorna är perfekta till små ordspråkstavlor..kul att hänga lite här och där i hemmet!
Som ni ser har jag fastnat i att använda prickiga band...hittade superbilliga och köpte en hel del såklart..de är så snygga dessutom så de kommer förekomma endel såna på mina alster...=)

Nu är det fredagsmyyyys........

Trevlig helg på er!!
Kram Lena =)

Kommentarer

annkan sa…
Fantastiskt fint kort han fick på förlovningsdagen!

Jag gillar tavlan mycket också - den blev superfin! Visst är de skojiga att göra de där canvasarna!?! :-)
Här har du en till som är galen i prickiga band- kanonfint ju!!

Kram på dig.
Petra Maria sa…
Jättesnygga båda två.
Ha en riktigt trevlig helg.
Massor av Skogstokiga kramar
från
mig