Kramkort och en sliten scrappare..=)

Ett kramkort i "lantlig" stil visar jag idag, är jättenöjd med detta kort, gillar färgerna och när man använder mönstrat papper på bokstäverna blir det mkt liv i kortet..Stämpeln är en goding från skogstokiga.
Detaljer...

Idag går man på halvfart, en aning sliten då vi var på 30-årskalas igår och det var mkt trevligt!!! Sent som attan blev det också..la mig nån gång efter 04.00 tror jag..=) som tur va sov barnen hos farmor så det blev en härlig sovmorgon till 11.30....den var ganska välbehövlig som ni förstår..men nu är man mör igen..men så ofta är man inte på 30-årskalas så det var definitivt värt att vara lite trött så här dagen efter!!
Har i princip inte gjort nånting vettigt idag men nu ska jag sätta mig i pysselvrån och försöka vara lite kreativ..
Tävlingen är nära för er som väntar..förmodligen blir det dags vilken dag som helst!!
Håll utkik!!
Trevlig söndagkväll!!
Kram Lena

Kommentarer

Soulsister sa…
Såg och kommenterade kortet inne hos Petra, jättefint! Älskar detaljerna!

Jag var också en aning sliten igår efter lördagens kräftskiva :)

KRAM
annkan sa…
Men ohh, vilket underbart fint kort!!
Förstår att du är nöjd- det SKA du vara. Helt fantastiskt vackert!!!

Hoppas du hämtat dig efter partajandet nu. ;-)

Kram.
Tackar för de uppstämplade godingarna

Lena