Grönt julkort och ett svinkul kort!!

Hur ofta gör man ett helt grönt julkort?? Jag har inte gjort många iallafall..grönt och vitt får man väl säga! Granen är skogstokigt söt och här kom jag på att jag skulle embossa hjäratnen så de blev snyggt vita och det blev dem verkligen..kul med det lite upphöjda också. Även textstämpeln kommer från skogstokiga!!Närbild..lite embossing ser man nog...

Och här har vi den missnöjda grisen..för inte kan väl han gilla läget!! *fniss*..men så är det att va gris!! Jag tycker stämpeln är cool hur som helst!! Den är också skogstokig givetvis!!

Lite närmare....


Det var bilderna för idag.. imorgon hoppas jag att jag kan visa min adventsljusstake här..om den blir som jag vill!! Började lite på den igår...
Nu är nog min rast slut...
Tjingeling på er!!
Lena




Kommentarer

annkan sa…
Åh, vilken juligt fin sida du gjort!
Också tänkt fixa den där snön som faller, men vet ej om det går på min bloggsida.

Hur som helst- vilka härliga julkort också! Gillar både det gröna och det "sviniga", hihi.

Kram på dig på första advent.