lite av varje...

Go kväll!!
Idag visar jag ett scrapalster jag gjorde till rosa bandet-tävlingen i hÄnglarbloggen. Tyvärr blev det ingen vinst men ett band blev ju inköpt!! Pryder numera min jacka!
Idag är det ju fars dag och pappa Stefan här i huset fick två kuddar med sina små töser på..bilderna känner ni säkert igen då de finns i sidan här på bloggen men de är verkligen favvobilder!! Ideén med kuddar kommer från Fia (på jobbet) som hade gjort en och även hjälpt mig skriva ut bilderna på specialpapper som man sen stryker på själva tyget!! De blev såå fina!! Och pappsen blev såklart jääätteglad!!
Måste också visa en favorit som jag får ha helt för mig själv här hemma..ingen annan vill prova men jag tokälskar denna rätt....kokt rödbeta med smulad fetaost och rostade pinjenötter...åhhh av gott det är! Har ni ej provat så gör det!!! Rödbetorna kommer från mor och fars trädgårdsland!!
Vidare önskar jag er en fortsatt trevlig kväll!!
Kram Lena



Kommentarer

annkan sa…
Wow, vilket härligt kort!
Och du, vilken toppenpresent Pappan fick. :-)

Kram på dig.
Soulsister sa…
Oh va gott det såg ut, mums!
O vilken bra idé med kuddarna, skitfint!