Bröllopsgästbok...

God kväll!!!
Bättre sent än aldrig kommer ett inlägg här..råkade somna i soffan då vi nattat barnen.. skulle ta 10 min sa vi...nu 1h och 15 min senare...vår soffa har inbyggt sömnmedel...grrr..
Idag visar jag en gästbok jag gjort till ett par vänner som gifter sig snart. Har länge velat göra en och nu kom tillfället. Petra på skogstokiga har hjälpt mig med stämplarna, den på framsidan "gästbok", och de övriga på insidan. Grunden är ett fotoalbum som kommer från Åhlens. Papper är inköpt på panduro, hörnorna i vintagesstil också på panduro, blommorna är lite blandade men jag tror de flesta kommer från pysseltagen. Temat skulle vara vitt och rosa, lite i vintagestil..en vit rosett och diamanter. Hoppas bruden blir nöjd...
Inuti har jag stämplat brudparets namn och datumet för vigsel längst upp och under fyra punkter att fylla i...till vänster i boken kommer foto på den gäst som skrivit att sitta.





Jag är supernöjd med boken och kommer garanterat göra fler..tack Petra för all hjälp med dessa specialstämplar..=)
Tänkte även presentera vinnaren i min lilla påskutlottning av ett pyntat påskägg...
och vinnaren är....
Grattis grattis till lite påskpynt!!! Nu är ju påsken över men det kan ju bli kul att plocka fram den nästa påsk!!!
Den kommer på posten!!!
Imorgon är det vanlig dag igen..men redan tisdag så denna vecka kommer gå snabbt!!
Ha en bra vecka!!
Kram Lena


Kommentarer

Soulsister sa…
Gud så fint! Verkligen superläckert o vackert.
Grattis Cathrin :)

kram
Evas Pyssel sa…
DU E`SÅ DUKTIG LENA !! Vilken supervacker gästbok !!
Kram ma
Cathrin sa…
Men va??? Vilken överraskning det hade jag missat, vad glad jag blir, skutt skutt.

Din gästbok är så bedårande fin, de kommer bli såååå glada.
Precis som jag blev för adressboken, gulle dej.

Kram Cathrin
annkan sa…
Såg den nyss hos Skogstokiga. Alltså- den är HELT underbar!!
Du är en sån stjärna på såna här typ av projekt!
Klart du ska vara nöjd. Mycket, mycket vacker gästbok. Tänk så nöjda brudparet kommer bli med denna. :-)

Kram.
Anonym sa…
synd att man inte hittade detta tidgare, antar att man inte kan beställa en som är klar tills den 20e : P

kontakta mig gärna på mikaela.i.h.svensson@hotmail.com