Salig blandning...

på kort idag!! Men man får ta och visa det som ligger i datorn...det första kortet fick min kära make när han fyllde år i Februari..som alltid svårt som attans att göra kort till killar men jag vet ju att han (precis som jag) gillar det marina och färgerna på detta kort..vi har en viss förkärlek till stjärnor dessutom.. Nästa kort fick han på alla hjärtans dag..hade helt glömt bort att fota det...men bättre sent än aldrig..ihopmaskade stämplar från magnolia. Sen har jag stansat ut hjärtan och limmat i karamellburken..



Ännu ett kort och ett med skogstokiga stämplar...

Det härliga pappret kommer från Maja design..
Det var korten jag hade att visa idag!!
Ikväll har jag varit och tränat efter ett tre veckors uppehåll då maken och jag jobbat om varandra totalt och det har inte gått att pussla in ngn träning..men idag packade jag väskan utan att tänka så mycket på det och då bangar man inte när man väl jobbat klart!
Och så här efteråt är man riktigt nöjd...
Ett kort har jag gjort ikväll..får se om det blir ngt mer...
Sov gott till er alla...
Kram Lena



Kommentarer

Soulsister sa…
Oh så fina, allihopa. Magnoliakortet är så sockersött :)
Håller med, det är svårt att göra kort till killar men du har lyckats superbra.

kram