Mässinköp..

Gokväll..



Här kommer fortsättningen på vår resa till scrapmässan i London..och idag kommer bilder på inköpen som jag ikväll roat mig med att försöka få in i "hörnan"..




TUNGT!! belive me..




Först lite fler bilder från mässan..Lily of the valley hade en välbesökt monter med enbart deras stämplar..jo vi fastnade där..köp 5 för £20, japp det gjorde jag!



Varje stämpel hade ett scrappat kort och på så vis ifck man en rättvis bild om hur stämpeln verkligen såg ut..SMART!! Sånt säljer.. ;-)
Korten var dessutom väldigt fina.




Band i massor...billigt!!


Här en demo på en mall som jag direkt högg tag i..hur den ser ut lite mer tydligt kommer ni definitivt få se inom snar framtid!


Kan man få för mkt knappar?



Dessutom läste vi i en engelsk tidning ett stort uppslag då de använt massor med knappar..kommande trend?



..band....här tänkte jag mkt jul...





halvpärlor ..11 kr per ark..hamstrade såklart!!





STÄMPLAR..favoriten blev helt klart Lily of the Valley..ett stämpelmärke jag väl känner till men ej ägde innan denna resa..nu äger jag 6 st..och de är sååå fina!!






Cardstock finns ej mkt..såg knappt några alls men istället färdiga kortstommar med diverse mönster och kant"skärningar"..DE korten var väl boven till min sjukt tunga väska på vägen hem..






Diverse pynt..




och förbrukningsmaterial såsom lim och 3-d kuddar..









Inte så mycket papper..det var inte alls en stor grej..letade i slutet upp lite julpapper men det var ingen bamsebunt..





men lite annat istället..






Lily of the Valley satsade på färdigtryckat motiv..jag tänkte först, vilket fusk..men jag ändrade mig efter att ha passerat där typ 4 ggr..de var galet fina och där var hela tiden massor mkt folk..man får ju "hänga på trenden" och har man ont om tid så..WHY NOT??






Nöjd såklart efter en 6 timmarsdag med scrapsaker..det jobbiga denna afton var att man inte kunde sätta tänderna i allt detta godis..man fick "fingra" lite på det bara..






Precis innan vi gick hem..mjölksyra är förnamnet.. jag hade ont i händerna flera dagar efteråt..fick knappt av mig mina ringar..





men det var det värt..ALLA GÅNGER och flera ggr till..







Nu skulle man ju (om man tänkt till lite) tagit en extra sem.dag så man hunnit pyssla lite..men det får vänta till helgen.




Ikväll har jag iaf monterat alla stämplar och stämplat upp..



Men mer än så har jag inte hunnit..11,5 h på jobbet idag så säger jag inte mer..ni hajar!!



Jag är SÅÅÅ scrapsugen men helgen är (än så länge) ouppbokad så då jäklar..



Sen har jag ju också skapat 3 pysselkit som jag kommer lotta ut snart..jag har nämnligen passerat 70000 besökare och sånt måste man ju fira!!!..och 2 el eg 3 av vinsterna kommer från just scrapmässan i London..



MISSA INTE!!!


Kommer snart!



Nu ska jag förbereda morgondagen med kläder till barnen och mig själv..sen sova kanske? haha..



KRAM på er!!




//Lena

Kommentarer

Vad mycket fint du shoppade, måste ha varit som att vara i himmelriket när ni gick där skall bli så roligt framöver och se vad du gör .........får mycket inspiration här ifrån du är makalös på att få till det ......

Pyaaelkramar
//anneli
Pillan sa…
Oh, det måste varit som rena julafton att gå där på mässan! Så mycket kul du fick med dig hem!!
Carina sa…
Oj vad saker ni har köpt. Måste ha varit "jobbigt" när det är sååå mycket överallt.....:)
Kramis
Frideborg sa…
Åh vad kul! Så mycket grejer. Undrar lite nyfiket vad du betalade för allt. :)
Marina
Susanne sa…
Himmel va mycket trevliga saker du inhandlat... förstår om du hade ont i händerna. Så roligt med mässa i London..... Ni är påhittiga ni!!! Nu ser jag fram emot ditt skapande...
Kramizar Susanne
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Jisses, vad mycket du fick med dig hem, så kul:)Det vägde nog kilo;)

Så fiffigt med alla kort som de visade med stämplarna.
Och vad mycket vackra band.
Knappar brukar jag inte använda så mycket, men man kan säkert göra mycket fint med dem.
Pärlor gillar jag, du fick ju med dig jättemånga:)

Lily of the Valley-stämplarna är jättesöta, skulle själv vilja ha några:)
Konstigt att de inte har så mycket papper, men kortstommarna var jättefina. Ska bli roligt att se om du visar några färdiga kort längre fram.

Ni verkar ha haft det jätteroligt i London, så hoppas nu du får många roliga pysseltimmar:))

Ha det så gott, och var rädda om er.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
SusanLotus sa…
Vilka härliga grejer! Jag skulle också längta efter att få sätta igång så fort jag bara kunde! :)
Ha det fint i helgen och pyssla inte ihjäl dig! ;)
Cathrin sa…
Ha ha ha ......ont i händerna flera dagar, förstår det. Till nästa gång ta med en liten shoppingvagn(där kanske även jag kan få plats;-) Himmel vad mycket fint och vilken rolig grej att åka iväg så där. Ha det gott min vän kram Cathrin
Ont i händerna?! *haha* Ursäkta att jag skrattar, men det känns lite som dagens i-landsproblem *fniss*
Men med alla dessa kassar så förstår jag att du hade ont i händerna i flera dar efteråt!

Så roligt med foton därifrån!!!
Vilken härlig tripp! Det måste ju bli en tradition för dig och din mamma att åka dit sen! :D
Ni har ju som sagt boendet kirrat! :D

Så avis jag blir på er!!
Massor med fint som du handlat :)

Många kramar och trevlig helg!
//Petra
Petra Maria sa…
WOW!!! Vad mycket gott och blandat. Kul att ni fyndat :O). Blir såååååååååååå avundsjuk på er som varit där.
Ha det bäst
Massor av Skogstokiga
bamsekramar
från mig
Soulsister sa…
Du ser MER ÄN NÖJD ut Lena! Tänk om man en dag får uppleva samma sak, vore skitkul!

KRAM