Scrapbookingmässa...i LONDON!!!

Hello my dear visitors!!


Dags att börja slipa till engelskan..

Här är orsaken till att jag tagit semester!

Imorgon (tiiiiidigt) åker jag till London med min kära mor!

Hon luskade ut att Englands största scrapbookingmässa äger rum denna helg och tyckte vi skulle dit..ehh..sånt tackar man inte nej till..så vi skippar Helsingborg denna höst. ;-)


Klicka HÄR så får du se info om vart vi ska!!



Då min lillebror bor i London ska vi såklart bo hos honom och det är alltid kul att träffas!!
Det händer ju rätt sällan!

Shopping på schemat blir det och gympadojjorna på..

Nu pirrar det i magen och jag kanske ska packa lite..

ha det gott mina vänner!!

Kram Lena

Kommentarer

Veronica sa…
Hej vännen!

Åh, så roligt för dig och Eva. Vilken happening! Då kommer du hem med massor av engelsk inspiration och full av idéer. Hoppas verkligen att ni får det bra på alla sätt. Ska bli spännande att höra hur ni haft det när ni kommer tillbaka.

Ha det gott!

Kramelikram Veronica
Marie Havén sa…
Hej Lena!
OH! vad kul det låter att åka till London på scrapmässa. Det är ni verkligen unnade:) Och så får du ju träffa brorsan din:)
Hoppas ni får det JÄTTE MYSIGT, och får se mycket:)

Det hadde varit kul att träffa dig i Helsingborg.

Ha det så gott, och var RÄDDA OM ER.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Men wow det är ju bara sååå häftigt.
Vi får väl se allt fint du hittar
Petra Maria sa…
Ha det så kul i London tjejer!
Massor av Skogstokiga kramar
från mig
Frideborg sa…
Tittar förbi och önskar
dig en skön helg!
Själv jobbar jag.
Kram Marina

Ha så kul i London
Cathrin sa…
Men WHAT????? Detta kan inte vara sant.........jag vill oxå, eller nej jag menar jag är INTE avis, nej nej nej tro inte det.Önskar er en kanonhelg och ser fram emot att få höra om hur ni haft det.
Kram Cathrin
VA!?!?! NÄ, jag är inte avis!!!! *grrrr* ;)

SÅklart ni ska åka dit istället för till Helsingborg, å bo hos lillebrorsan dessutom! Så skoj!! :D

Ha en superdupertrevlig helg vännen!

MÅNGA KRAMAR Petra
SusanLotus sa…
Åh, vad häftigt! Ni får säkert jättekul! :)