70000 besökare!! Bloggcandy....

Gokväll på er!!

Hoppas ni har det bra där ute denna lördagskväll!!

Själv vaknade jag just i soffan då jag tydligen somnat runt nio med barnen i soffan då vi skulle kolla på Lejonkungen och dessutom satte på den mitt i filmen för att få se slutet som vi missade igår..


Tror ni vi såg slutet idag??


NÄ.....haha..

Maken är tvärfökyld och jag misstänker att en förkylningstid kommer..

Fast jag har inte tid för det denna vecka...



Nu till ngt lite piggare!!


Jag sa ju att jag hade passerat 70 000 besökare och i dagens läge nästan 73000..det rullar verkligen på i räkneverket vilket jag tycker är skitskoj!!


Och då vill jag ju gärna dela ut lite priser för att ni är så duktiga på att besöka!


Så därför starar jag en BLOGGCANDY!!!

Med 4 vinster..


Vinst nr 1 är ett "julkit" med saker inhandlade från mässan i London...

(obs pappret i botten kommer delas i mindre bitar innan jag skickar)

Annars innehåller detta kit ett mönsterpapper, två motiv från Lily of the Valley, kortstommar med julmotiv, en stämpelsamling, brads, band, halvpärlor..

Vinst nr 2, innehåller ett flertal stämplar på träkloss, avlånga mönsterpapper, ett par kortstommar och knappar i matchande färger..

Vinst nr 3 är 3 st små stämplar från Skogstokiga!



Och vinst nr 4 blir ett litet kit med uppstämplade motiv av de stämplar jag köpte på mässan i London.


Och för att delta i denna utlottning så behöver du kommentera detta inlägg, bli följare om du inte är en sådan och skriva om bloggcandyn på din blogg och länka hit!

Allt detta ger dig 3 chanser till vinstchans!!


Vill du så kommenterar du bara..=1 chans!


Bloggcandyn går ut den 15 oktober och vinnaren meddelas strax därefter.

Lycka till!!


Jag har hunnit göra två nya julkort och ett till är påbörjat, bilder på dessa kommer endera dagen!


Ha nu en fortsatt trevlig helg!!


Kram Lena



Kommentarer

Carina sa…
Grattis till alla besökare:) Kul med lite uppiggande candy nu i höstrusket. Visst vill jag var med och fira med dig. Är följare sedan tidigare, länkar från min sidebar på http://carinaskortochgott.blogspot.com/ Hoppas turen kommer. Ha en bra dag:)
Kramisar
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Skönt och somna i soffan ibland:)
Ett tredje försök med Lejonkungen ikväll kanske:)
Grattis till dina 73000 besökare:)
Självklart vill jag vara med i utlottningen av de jättefina scrapgrejerna. Hoppas turen kommer:)

Ha en underbar Söndag med din familj, och var rädda om er.

Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Pillan sa…
Grattis till alla besökare du haft, så kul!! Jag är följare sedan tidigare och har länkat hit i min sidebar med bild på vinst nr 1. Nu håller jag tummarna hårt att jag vinner något av det!! :-)
Ha en skön söndag!
/Pillan
Emy83 sa…
fantastic idea!!! i hope to win! please, send me a mail if i win...kiss kiss Anna
TessiBessi sa…
Hej och Grattis till alla besökare =)=)

Har länkat hit till din BloggCandy via en Sidebar, följare är jag redan..

Hoppas på tur då vinsterna är jättefina!!!
Ulrika sa…
Vad kul med så mycket besökare!! Jag är nu följare av din blogg och har länkat via min sidebar till din Bloggcandy. Hoppas man har tur och vinner en av dom fina priserna. Ha det så bra
//Ulrika
http://ulrika-magnusson.blogspot.com/
Linnea sa…
Å vad mycket fint man kan vinna, kliar i pysselfingrarna:-) Min blogg ligger nere för tillfället, men jag blir en följare och hoppas på tur.

Kramiz
Lindha sa…
Hoppas du slipper hamna i förkylningsträsket! Har varit där alldeles för länge...

Grattis till alla dina besökare! Jag är gärna med och firar det!! Följare är jag ju redan och bilen ligger på min sidebar!

Håller tummarna!
Kram Lindha
Wow vilken massa besök du har haft.
Stort GRATTIS.
Har lagt bild med länk i min högra sidebar .
Följare är jag redan.

Kramis
Lotta sa…
Wow vilken fin blogg du har och helt underbara kort du gör! Själv är jag en total nybörjare med det här med kort och håller på att lära mig så smått. Är lite feg än märker jag och vågat inte riktigt ta ut svängarna, men det kommer väl...

Skulle sitta fint att vinna lite scrapgrejer som du lottar ut då mitt förråd av scrapsaker är minst sagt skralt så här i början.

Följer nu din blogg och har länkat i min alldeles nystartade scrappblogg också :-)

Grattis till så många besökare, helt otroligt!
sofiutane sa…
Grattis till alla besökare!! Är följare sedan innan och länkar hit i min sidebar så med tre lotter håller jag tummar och tår för en vinst!
Kramar Sofi
Jenny A sa…
Grattis till alla besökare =)
Efetrsom jag inte har nån blogg så får det bli en lott.
Hoppas på massor av tur!!
Jenny A sa…
Glömde visst mejlen...
jenny.albertsson@hotmail.com
Det här missar man inte , lägger upp och länkar i min sidebar följare är jag sedan tidigare, nu är det bara att hoppas att fru fortuna är med mig ..............

Grattis till alla besökare
Pysselkramar
//anneli
Annelie sa…
Grattis till alla besökare, klart att vi vill fira med dig!
Har länkat i min sidebar & är följare sen lite tidigare.
Hoppas nu på stor tur så att jag får vinna något av din fina priser!
Kul förresten att du delade med dig av ditt mässbesök, dit skulle man gärna vilja åka :)
Kram Annelie
Vera.m.fl sa…
GRATTIS!! Vilken summa besökare, det är imponerande!!!
Jag är in som tvärast så jag hinner inte kommentera så mkt och jag länkar in dig i min sidebar så länge men jag lovar- jag kommer absolut! att nämna din superfina candy så fort jag har tid att uppdatera bloggen och jag följer dig redan tätt i spåren :)

Höstkram på dig min fina vän!
Cattiegirl sa…
Grattis!
Det har varit jättekul att få se allt fint ni handlade i London -verkligen inspirerande! :-)))
Självklart vill jag pröva min lycka i ulottningarna! Jag har länkat från min sidebar!
Följer sedan tidigare!
Kram
//Cattie
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Glömde ju sist att säga vilken snygg ny sida du gjort på din blogg. Riktig höstig:)

Ha det nu så gott, och var rädda om er.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
maska sa…
Gratulerer med mange besøk på bloggen din.
Jeg tar gjerne et lodd.
Ha en fin høst. :)
Rebecca sa…
Tjo!
Grattis till alla besökare !! :)
Jag hoppas på turen och hänger på i utlottningen.
Är följare och länkar i min högra sidebar:
http://beccapysslar.blogspot.com/
Ha en trevlig dag :)
La Vikinga sa…
Grattis till 70.000 besökare på din blogg! Jag är förståsssss följare!
Jag hänger gärna på och ser o jag har någon tur!

Har du sett att jag lottar ut band från Crafty Ribbons?
Anonym sa…
Kjempefin blogg!

1 lodd

wenche_ulvolden_haugom@hotmail.com
Edel sa…
Fntastic candies!))) Thank you so much for a chance to win!
http://edelmiracle.blogspot.com/
Meretekj sa…
Gratulerer med 70000 besøkende i bloggen din!
Mye flott å se på her inne, klem fra Merete i Norge
Marita sa…
Gratulerer med så mange besøkende). Flott candy! Jeg følger deg gjerne og legger bildet av candyen i min sidebar:).

Ha en riktig fin helg.

Klem Marita
Linda sa…
Härligt! Jag har nyss hittat till din blogg, och tycker den verkar awsome! Självklart vill jag vara med och tävla!
nattugglan sa…
va häftigt.. jag vill gärna va med o tävla..o hoppas ju på tur förståss... länkar från min blogg...Ha en bra dag fast det är förkylningstider...
Lena sa…
Har precis hittat hit. Självklart vill jag vara med i utlottningen.
Lena
Lena sa…
Har precis hittat hit och självklart vill jag vara med i utlottningen.
Lena
Elzie sa…
Klart att jag vill vara med och tävla. Brukar kika inom till dig även om jag inte skriver kommentar varje gång.
Länkar till dig på min blogg och är följare så jag tar väl tre lotter då, haha.
Hoppas du har en fin kväll.
Kram Elzie
. sa…
Är gärna med och firar alla Dina besök här också!
Är följare sedan tidigare, och har länkat i sidebaren på min blogg.

Kram, Jenni
Cathrin sa…
Jag hänger så klart på din bloggcandy! Behöver allt kul jag kan få just nu......Kram Cathrin
Mimmi sa…
Stort Grattis till alla dina besökare! Jag hittade precis hit, och jag är såå inspirerad. Du gör verkligen superfina kort! Tänkte själv börja fixa julkorten igår, men jag lade det på is för jag tänkte skaffa hem mera material först och hitta nån inspiration.
Jag har lagt upp dig på bloglovin så att jag kan följa din blogg och jag har länkat från ett inlägg i min blogg :)
wowie what a great candy, love to take a chance for it! I also became a follower of you! Exciting!
Maja sa…
Kul med en candy i höstrusket! Klart jag vill va med och grattis till alla besökare!
Hälsar
http://majas-scrappade.blogspot.com
Anonym sa…
Grattis till alla besökare!! Klart att man vill ha chansen att vinna!! Tar 1 lott. ulrika.krook@gmail.com
SusanLotus sa…
Jag vill väldigt gärna vara med i ditt fina lotteri. Helt underbara priser så jag håller tummarna. Hårt!
Ha en bra vecka! Kram
Frida sa…
Grattis till alla besökare!!! =) Vilken fin o välmatchad candy du har fått till. Den vill jag ju självklart ha en chans att vinna. Är följare, har länkat i min sidebar o nu en liten kommentar här. =)
Kram Frida
Vilmas Hus sa…
Vilken rolig utlottning! Jag kniper 3 lotter!

Kram Charlotte
Katatrofen sa…
Grattis till alla besökare! Klart man är med och firar. Länkar med bild från bloggen, kommenterar och blir följare så 3 lotter för mig! =)

Ha de bäst!!
Kram!

http://katatrof.blogspot.com/
Outi sa…
Grattis till det stora besökarantalet! Candy är ju ett sånt roligt sätt att hitta nya bloggar. Nu ska jag kolla runt på din:)

Har blivit följare och länkat från:
http://pappersgalen.blogspot.com/

Kram Outi
ulrika sa…
Hej !
Kul med så många besökare. GRATTIS
Jag blir alltid så inspirerad av din blogg.
Mvh Ulrika
Jag är följare.
Veronica sa…
Hej Lena!

Kul att du tyckte om min blogg.
Ja, den är ju inte riktigt färdig än men jag är på g!
Jag vill gärna vara med i din bloggcandy.
Är följare av din sida, kommenterat din candy på mitt senaste inlägg (med länk),samt har dig på min sidebar (förstod inte bara hur jag skulle få in bilden, testade många gånger men det gick inte. Jag gör nog något fel)
Hoppas nu på tur!!
Ha dé gott!
Kramelikram Veronica
Anonym sa…
Hej
Jag skulle gärna vilja vara med på dina lotter.Första gången jag gör något sådant här.
Mycket fin sida du har.
Tänk vad många besökare du har haft det måste vara kul för dej.!!!
fam.a.hansson@telia.com
mvh och hoppas på första gångs tur.Annemarie Hansson
Sofia Nyberg sa…
Vilken trevlig blogg, och fina vinster! Jag kommenterar bara, och hoppas på en chans att vinna! :) Mvh Sofia Nyberg
Erika sa…
Klart man vill vara med o tävla, ska stå på markand i december så vore roligt att ha några nya saker att arbeta med till dess:) hoppas på tur o tar en lott.

ha det gott!!

erikasireeni@hotmail.com
Äppelblom sa…
Ute i sista minuten, men jag kanske hinner med.
En lott till mig, tack!
Ha en fin söndag!