Dopkort och vimplar!

Hej på er!!


NI MISSAR VÄL INTE MIN BLOGGCANDY??

KLICKA PÅ BILDEN TILL HÖGER SÅ KOMMER DU DIREKT TILL TÄVLINGEN!!


Här kommer ett nytt dopkort...

Gjorde det till Algot som vi var på dop hos för ett tag sedan.

Stämplarna är skogstokiga!!


Hörnstämpeln är också skogstokig!!

Jag har målat kanterna med vit akvarellfärg.




Motivet är målat med promarkers.



Här kommer insidan på julkortet jag visade i förra inlägget.
Spellbindern är ny från London och med märket Marianne Design.
I denna ingick även två swirlar..har använt dem i min nya header överst på sidan.




Blev väldigt inspirerad av PetraParadises flaggspel hon gjorde åt sonen och hans lekstuga.
Var ju tvungen att lifta..
Så här blev mina. Jag använde papper från Maja design och textstämplar från Skogstokiga!




















Det var allt för idag!!


Kram på er!!


/Lena

Kommentarer

Roligt att kunna inspirera! :D
Dina vimplar är superfina!

Å vilket läckert dopkort! Diggar det vita, shabby chic:iga! :D
Å vilken himla läcker spellbinder du fann i London!

Kramis på dej stumpan!
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Så sött dopkortet blev, och vimplarna är urläckra:)
Spellbindern är jättefin.

Ha det så gott, och var rädda om er.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com