Födelsedagskort!!

Hej hallå!!




Idag tänker jag visa ett beställningskort som skulle gå i "kocktema",till en tjej som gillar att baka..


Då blev det detta motiv..Lily of the valley..tycker den är toksöt!


Texten och tagen som jag missat att fota, (ni ser den sticka upp ovanför motivet) är från Skogstokiga!





Vet att kortet blev superpoppis och att tjejen bakade muffinsen på receptet dagen efter..

På tal om muffins, hittade idag ett recept på lakritsmuffins..måste prova..vad tror ni om det??

Kan ju passa nu till halloween..

Härligt med fredag imorgon och sen blir det ju fotbollsutbildning hela helgen..ser fram emot det..
Jag ska försöka fota vår piffade toa också som jag vet många av er vill se bilder på....jag fixade idag prylen jag saknade..guuud va snygg den är..ni får se..

Men nu..det var allt för idag!!

Kram på er!!

//Lena

Kommentarer

VAd nyfiken jag är på er "nya" toalett nu!!!! VISA FOTON NUUUUU!!! :D

Lakritsmuffins? Nä, inget som skulle gå hem hos mej iallafall..men det är väl för att jag inte är så värst förtjust i lakrits ;)
Men för dem som gillar det tror jag säkert det skulle uppskattas :D

Kortet är bedårande och kul när man får höra att det blev en succé! :)

Trevlig helg på dej vännen!
Kram Petra
Pillan sa…
Härligt kort! Håller med om att stämpeln är riktigt söt!!
Kram
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Så söööt stämpel på ditt fina julkort. me like:)
Det låter gott med lakritsmuffins, visa gärna på din matblogg:))
Silvia kakan är så omtyckt att det blir att göta en till idag:)

Hoppas ni får en skön Fredag, och att ni får en bra helg med mycket fotboll:)

Ha det gott, och var rädda om er.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Ett underbart kort
Trevlig helg
Anne sa…
Aw, for et herlig motiv! Nydelig fargelagt, så dust og fint. :) FLott pyntet, og teksten, distressingen osv. er bare lekkert.

Ha en flott fredag!
Klem, Anne.
Rklint sa…
undrar bara.. när du använder stämplar från skogstokia.. Hur gör du då? Vad är det för stämplar? :) dom ser jättegulliga ut iallafall!