Halloweengodis!!

Snart är det Halloweendags!!


Vi har faktiskt inte köpt ngn pumpa än..och frågan är om vi får tag i ngn..får skynda i såfall då jag hörde att de skulle ta slut..


Vi firar eg inte halloween sådär värst mycket..det brukar bli en pumpa och inget mer..Elisia ska på halloweenkalas på fredag så det blir ngt extra för henne.




Men att scrappa halloweensaker är väääldigt kul..jag gillar färgerna..




Så jag gjorde några godispåsar med chokladstenar..jag har köpt mina i den lokala bokhandeln..


Stämplarna är skogstokiga!!















Då var det snart torsdag igen...attans vad veckorna springer iväg..


Jag kör en superlång torsdag med minst 13 h på jobbet imorgon..så blir det ibland.. bara att bita ihop..


Jag har scrappat en hel del i början av veckan så det ska bara fotas..


Igår unnade vi oss en filmkväll..det var länge sen..alltid ngt man ska göra på kvällen..jag rekommenderar filmen vi såg..en "gammal" film..med det menar jag att den inte är gjord detta året..den heter "The Italian job".


Vi fastnade för den en gång när vi såg den på tv..spännande, underhållande..lättsam..den handlar om en guldstöt..


Hittade den för 39 kr på Citygross..




Nä nu har jag ett "smarrigt" motiv att måla..




Kram på er!!


//Lena


Kommentarer

Carina sa…
Häftiga godispåsar:)
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Ja veckorna bara rusar iväg. Vi firar inte heller halloween, gjorde det lite när barnen var små.
Jag har faktiskt inte gjort något halloweenkort heller!

Dina godispåsar är ju helläckra, så kul med godisstenar:) Ser jättegott ut:)

Ha nu en skön dag på jobbet, och var rädda om er.

Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Veronica sa…
Hej vännen!
Sååå himla läckra påsar med coolt innehåll!!

Jag kan hålla med dig om att halloweens färger är fina och roliga att skapa i.

Snart drar det ihop sig... nu ska du snart snöra på dig skorna och springa ut på planen. Lycka till med helgens "träning".Hoppas att ni får många bra tips på övningar till tjejerna.

Ha det gött!
Kramelikram Veronica
Petra Maria sa…
Tack så jättemycket Lena. Så många fina saker jag fick igår :O)
Ha det jätte jättebäst
Skogstokiga bamsekramar
från mig