Julkort nr 37!

Hej på er!!


För att komma till bloggcandyn klicka HÄR!!


Då var det dags för ett nytt julkort.

Det börjar kännas helt ok att göra julkort nu..om man då jämför med känslan att göra dem i juli..

Så då jag legat efter med ett julkort i veckan så är jag snart ifatt och kanske så småningom före med dem också..(kanske)


Dagens julkort som är nr 37 blev så här..

Stämplarna är skogstokiga.









Och för att få till ordet SNOW så använder jag denna mall som jag hittade i London, jag fastnade direkt för den då jag såg en dam sitta och demonstrera den.

Det fanns flera olika ord men gillade denna...och den känns mest användbar...

Den är aningen pilligt att skära ut texten men det är det värt..


Det var allt för idag!

Ha nu en fortsatt trevlig söndag!!


Kram till er!!


//Lena


Kommentarer

Det är superfint kortet , mallen är ju bara så kanon roligt med lite nytt..........
Ha en bra jobbarvecka ......

pysselkramar
//anneli
Evas Pyssel sa…
Skitsnyggt blev det med SNOW ! Där gjorde du ett kanonköp. Kram mamsen
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Så urläckert julkort, me like.
Och färgerna är så snygga. Vad duktig du är.
Jag kämpar på med mina julkort oxå, det är riktigt roligt nu.
Här har det börjat och blåsa så in i norden igen och regna:(
Nu ikväll har jag klippt mina 2 hundar, och badat dem. De är så fina och luktar så gott:)

Ha en skön kväll, och var rädda om er.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Vera.m.fl sa…
Superfint julkort! Du är så duktig på att få till snygga alster! Jag förstår din höga besökssiffra för inte nog med att det är trevligt att läsa om dig och ditt liv med familj, vänner och göromål, du visar även upp så mkt snyggt som ger inspiration och idéer :)

KRAM
Petra Maria sa…
Det här kortet gillar jag... massor :O)
Ett helt gäng Skogstokiga bamsekramar
från mig
Outi sa…
Kul att få se något som man aldrig sett förut. Tänk att det finns så många olika motiv och tekniker att lära sig. Underbar hobby!

Läste dina inlägg om London och blev alldeles nostalgisk. Ni verkar ha haft en underbar resa. Jag levde som luffare där i ett par månader för så där 25 år sen:) Du har en sån härligt positiv ton i dina inlägg. Gillar!

Kram Outi
http://pappersgalen.blogspot.com/
Soulsister sa…
WOW så fint! SNOW-bakgrunden är bara sååå klockren!

Ha en fin helg
kram