Julkort nr 40!





Here we go again!!





Är ni redo för nästa julkort?




Här kommer det!!




SNOW-mallen använd igen, papper från en engelsk scraptidning..märket vet jag faktiskt inte..men superfint med domherrar på.





Motivet är från Lily of the valley!



Målat med promarkers.






Denna lilla skylten var så söt tycker jag...








Insidan med en slags "spelbinder" ram..köpt färdigutstansad och embossad med vintertema.





Sånt hade de massor av i London.
Utstansade spelbinders med i flerpack..smart och ekonomiskt..med tanke på vad en spelbinder kostar.





Lite "CANDI" som jag berättade om igår har jag även med på detta kort!



..och kortstommen är köpt med denna kantskärning.



Snygg eller hur?



Imorgon ska jag fota julkort nr 41..så nu är jag minsann ifatt!! Tjihoo..

__________________________--








Ikväll har jag skjutsat två fnittriga tjejer på disco,



krus och locktångarna är flitigt använda här ikväll..puh...myyycket hår på de tjejerna..




Hoppas de får kul!





Vi ska njuta av en härlig helg och greja här hemma..vi håller ju på med vårt toalett, det är nu färdigmålat men ska piffas..=mitt jobb fast maken får borra och skruva..





Sen ska jag in och jobba ngn timme bara..





Söndag blir det ännu en utefotbollsträning, vi hade eg sista förra söndagen men pga att vädret håller i sig så kör vi en gång till innan vi börjar träna inomhus.





Nästa helg ägnas helt åt fotboll (08,30-18.00 båda dagarna), både jag och maken ska gå två kurser, Avspark och Bas 1 för att kunna träna och lära ut fotboll på "rätt" sätt.



I veckan fick vi programmet och vi som trodde det var enbart teori fick en överraskning då det innebär även praktik och ja, jag har ju inte "spelat" fotboll på en herrans massa år så jag är faktiskt lite nervös..medtag fotboll, fotbollsskor, väst, vattenflaska och övrig utrustning..JAHA.....gulp..det mesta ska vi nog kunna fixa ihop...men undra HUR mycket vi ska spela?



All den utrustningen har man ju som fotbollsspelare men som tränare behövs ju inte allt det där.





Hur det går får ni veta efter nästa söndag!!



Nu passar jag på att önska er en trevlig helg!!






Kram Lena






Kommentarer

Anne sa…
Så flott kort! Nydelig motiv, og så fint med scalloped rundt kanten og den fine sløyfen. :)
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Julkortet blev urläckert, me like:)
Kortstommen är jättefin. De verkar ha mycket läckra grejer i London:)

Hoppas tjejerna hadde kul på discot. Vad kul att ni ska på utbildning till tränare. Du får ut och börja springa lite nu innan, så flåset kommer igång;)
Du kommer att fixa det galant:)

Ha det så bra, och var rädda om er.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com