Julkort nr 41!!

Halloj!!


Då var det dags för nästa julkort..

Stämplar från London (tomte-släde + granar).

Granarna har jag embossat för den vita glittriga looken..




Då var helgen slut..(alla redan??)
Men det går väl fort när man har kul

Vår toalett är klar..saknar en liten inredningsdetalj som jag väntar på..(finns med i vår nya julkatalog och som ska dyka upp i veckan)..ni får se..
annars är jag toknöjd och det är en helt ny toa..tyvärr tog jag ingen "före" bild..men ni får nöja er med slutresulatet!

Nu ska jag bege mig in i pysselhörnan för att skapa julkort nr 42...

Ha det bra!!

Kram Lena



Kommentarer

Lindha sa…
Vilket härligt julkort! Söta, glittriga granar!

Trodde inte jag skulle skriva det här som en kommentar, men jag ser fram emot att se er toa! =)

Kram Lindha
WOOW vilket underbart julkort
Kramis
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Jättesnyggt julkort du gjort, mysiga stämplar. Blått är väldans vackert på julkort:)

Som Lindha sa, jag är oxå nyfiken att få se er nya toa:)

Ha en bra dag på jobbet.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Spännande med en upppiffning av toaletten! :D
Ser fram emot foton :)
Synd att du glömde ta kort innan, men det händer så lätt!

Jättefint julkort vännen!
kram Petra
Veronica sa…
Jättefint julkort! Detaljen med det glittriga blev pricken över i:et, tycker jag!

Toalett och kök är ju det som oftast kostar ganska mycket mera att göra iordning, än de öviga rummen. Jag förstår din lycka över ditt NYA badrum. Kände oxå så när vi gjorde om i vårt...jippi!! Nu har vi köket kvar som jag verkligen skulle vilja sätta händerna i direkt.......men....det får bli en annan dag.

Ha en fortsatt fin dag

Kramelikram Veronica
Susanne sa…
Underbart julkort.... så vackert med månen och siluetterna!!! Ser fram emot bilder på er nya toa!!! Kramizar Susanne
Petra Maria sa…
Kanonfint julkort med superfina detaljer som vanligt :O)
Ha det bäst
Skogstokiga bamsekramar
från mig